Hjälp!!!!
Epilepsi
  1. Anonym
    #1

    Hjälp!!!!

    hej
    jag har en tjej på 4 år och varje gång hon slår sig riktigt ordentligt och blir hysteriskt ledsen och får knappt luft slutar det alltid med att hon får någon slags av kramp, varar kanske några sekunder som mest, d händer aldrig annars, tänkte om någon av er här inne har hört talas om nåt sånt här, hon har haft det sen hon va liten och vi har inte sökt hjälp för d då d kanske händer 1 gång i månaden högst, men jag kanske borde kolla med läkare? hon blir i alla fall tok trött direkt efter och somnar gärna en liten stund. va tror ni om detta?
  2. 1
    Hjälp!!!! hej
    jag har en tjej på 4 år och varje gång hon slår sig riktigt ordentligt och blir hysteriskt ledsen och får knappt luft slutar det alltid med att hon får någon slags av kramp, varar kanske några sekunder som mest, d händer aldrig annars, tänkte om någon av er här inne har hört talas om nåt sånt här, hon har haft det sen hon va liten och vi har inte sökt hjälp för d då d kanske händer 1 gång i månaden högst, men jag kanske borde kolla med läkare? hon blir i alla fall tok trött direkt efter och somnar gärna en liten stund. va tror ni om detta?
  3. Anonym
    #2
    jag hittade svaret själv:Affektanfall
  4. 2
    jag hittade svaret själv:Affektanfall

Liknande trådar

  1. Men hjälp gravid igen, namn hjälp tack
    By sötismamma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-04-30, 08:40
  2. Hjälp hjälp..torka dunjacka..
    By oja39 in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-01-29, 14:07
  3. Hjälp hjälp och lite mera hjälp
    By Meggie in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 17:31
  4. Hjälp bullarna jäser inte... HJÄLP!
    By Karolina in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 17:02
  5. Hjälp ursäkta men måste ha snabb hjälp
    By Lisa in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-04, 19:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar