Vilken sommar!
_0606 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Vilken sommar!

    Vilken sommar vi har! Underbart!! Hoppas att ni alla har en skön sommar och semester.
  2. 1
    Vilken sommar! Vilken sommar vi har! Underbart!! Hoppas att ni alla har en skön sommar och semester.
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2

    japp, det här längtar vi efter

    resten av året, så inte ett uns av gnäll över mina läppar!
    men skulle jag ha kunnat planera annorlunda, så hade jag inte varit höggravid just den här sommaren, det är ju ett som är säkert
    A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
  4. 2
    japp, det här längtar vi efter resten av året, så inte ett uns av gnäll över mina läppar!
    men skulle jag ha kunnat planera annorlunda, så hade jag inte varit höggravid just den här sommaren, det är ju ett som är säkert
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Ja, äntligen kom den riktigt värmen! Det var ju ett par år sen jag inte var gravid eller ammade på sommaren och det är så skönt att vara ute i solen utan att få värmeslag och svettanfall.
  6. 3
    Ja, äntligen kom den riktigt värmen! Det var ju ett par år sen jag inte var gravid eller ammade på sommaren och det är så skönt att vara ute i solen utan att få värmeslag och svettanfall.
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Nej fy för att vara gravid mitt i sommaren. När är det dgas för bebis då?
  8. 4
    Nej fy för att vara gravid mitt i sommaren. När är det dgas för bebis då?
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5

    12/9

    om bebis har någorlunda tidsuppfattning... Beppe hade det definitivt INTE, så även om folk peppar att andra barnet är lite snabbare på det, så är jag lite skeptisk..! Det är alltså 6-10 veckor kvar, om man tänker lite fritt, och jag ser sprickfärdig ut! Jag frågade en kompis som är läkare om jag inte kunde få en remiss till förlossningen, för jag tycker nog att det räcker nu
    A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
  10. 5
    12/9 om bebis har någorlunda tidsuppfattning... Beppe hade det definitivt INTE, så även om folk peppar att andra barnet är lite snabbare på det, så är jag lite skeptisk..! Det är alltså 6-10 veckor kvar, om man tänker lite fritt, och jag ser sprickfärdig ut! Jag frågade en kompis som är läkare om jag inte kunde få en remiss till förlossningen, för jag tycker nog att det räcker nu
  11. Medlem sedan
    Jan 2006
    #6
    Ja, när de kommer ut kan man ju tyvärr inte veta. Love kom i v 38 och lillasyster v 40. Gissa om det var drygt! Man tror ju som sagt att andra kommer tidigare än ettan, men tyvärr inte för mig. De sista veckorna var pina. Såå drygt. Ja, du lär ju få vänta ett tag till. Håll ut!
  12. 6
    Ja, när de kommer ut kan man ju tyvärr inte veta. Love kom i v 38 och lillasyster v 40. Gissa om det var drygt! Man tror ju som sagt att andra kommer tidigare än ettan, men tyvärr inte för mig. De sista veckorna var pina. Såå drygt. Ja, du lär ju få vänta ett tag till. Håll ut!
  13. Medlem sedan
    Dec 2005
    #7
    Jag är ju också gravid, fast bara i v16. Så jag har inte samma problem. Du prickar in båda gångerna! Det var ju så varmt också när vara 2006r föddes. Jag minns hur jag satt unde räppelträdet, höggravid och drack vatten och bara pustade. Lycka till!
  14. 7
    Jag är ju också gravid, fast bara i v16. Så jag har inte samma problem. Du prickar in båda gångerna! Det var ju så varmt också när vara 2006r föddes. Jag minns hur jag satt unde räppelträdet, höggravid och drack vatten och bara pustade. Lycka till!
  15. Medlem sedan
    Dec 2005
    #8
    Ja, det är ju faktiskt en stor skillnad.
  16. 8
    Ja, det är ju faktiskt en stor skillnad.
  17. Medlem sedan
    Apr 2006
    #9

    grattis!

    vad skoj! mår du bra?

    visst är det sant. jag säger till folk att de har mig att tacka för vädret. lagen om alltings jävlighet brukar funka för mig!

    men första gången kändes dock värre ur orossynpunkt, för då var det ju en bebis som jag skulle rädda undan från värmen, nu var det liksom "bara" jag själv.
    A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
  18. 9
    grattis! vad skoj! mår du bra?

    visst är det sant. jag säger till folk att de har mig att tacka för vädret. lagen om alltings jävlighet brukar funka för mig!

    men första gången kändes dock värre ur orossynpunkt, för då var det ju en bebis som jag skulle rädda undan från värmen, nu var det liksom "bara" jag själv.

Liknande trådar

  1. Vilken sommar!
    By Mia m Jesper o lille in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-07-27, 10:23
  2. Vilken sommar...
    By •Milou• in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-09, 12:09
  3. Vilken sommar!
    By LottaO in forum _99 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-04, 21:42
  4. Vilken sommar!
    By Gabbsan in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-03, 16:00
  5. Vilken SOMMAR!!!
    By fia_ in forum _00 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 08:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar