Ett syskon till?
_0307 Julibarn
  1. Anonym
    #1

    Ett syskon till?

    Då är det en julian som förmodligen ska få ett syskon till i mars. H*n har sedan tidigare ett syskon, ännu så länge är vi försiktigt skräckslagna men det blir säkert bra det också.
  2. 1
    Ett syskon till? Då är det en julian som förmodligen ska få ett syskon till i mars. H*n har sedan tidigare ett syskon, ännu så länge är vi försiktigt skräckslagna men det blir säkert bra det också.
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2
    Stort grattis till kommande syskon!

    Daniel blev storebror för ett år sedan (fem dagar före sin 6-årsdag) & i månadsskiftet sept/okt blir han storebror igen. Han har två äldre syskon oxå, så här är det huset fullt.

    Maria m Daniel
  4. 2
    Stort grattis till kommande syskon!

    Daniel blev storebror för ett år sedan (fem dagar före sin 6-årsdag) & i månadsskiftet sept/okt blir han storebror igen. Han har två äldre syskon oxå, så här är det huset fullt.

    Maria m Daniel
  5. Anonym
    #3
    Då vill jag börja med att grattulera till din graviditet (jag är så pass förvirrad att jag kan ha missat det nedan). Trevligt med många barn, här blir det barn nummer tre.
  6. 3
    Då vill jag börja med att grattulera till din graviditet (jag är så pass förvirrad att jag kan ha missat det nedan). Trevligt med många barn, här blir det barn nummer tre.
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    Härligt. Grattis! Maja fick ju sitt andra småsyskon för ett år sen och den graviditeten var en total överraskning, men när väl chocken lagt sig kändes det toppen och det är ljuvligt att ha fått en trea!
  8. 4
    Härligt. Grattis! Maja fick ju sitt andra småsyskon för ett år sen och den graviditeten var en total överraskning, men när väl chocken lagt sig kändes det toppen och det är ljuvligt att ha fått en trea!
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5

    Grattis grattis!

    Det blir säkert härligt med en trea!
  10. 5
    Grattis grattis! Det blir säkert härligt med en trea!
  11. Anonym
    #6
    Tackar för grattulationerna. Tror att det kommer att bli bra men initiala chocken var rätt massiv den här gången.
  12. 6
    Tackar för grattulationerna. Tror att det kommer att bli bra men initiala chocken var rätt massiv den här gången.
  13. Anonym
    #7
    Tackar! Det kommer säkert att bli jättebra.
  14. 7
    Tackar! Det kommer säkert att bli jättebra.
  15. Medlem sedan
    Aug 2002
    #8
    Grattis!
  16. 8
    Grattis!
  17. Anonym
    #9
    Tackar.
  18. 9
    Tackar.
  19. Medlem sedan
    Mar 2003
    #10
    Ni som sett mig på andra sidor här på nätet har säkert listat ut att det är Toria som återigen ska bli storasyrra. Mammas lilla Toritroll ska bli jättestorsyrra. :P
  20. 10
    Ni som sett mig på andra sidor här på nätet har säkert listat ut att det är Toria som återigen ska bli storasyrra. Mammas lilla Toritroll ska bli jättestorsyrra. :P
  21. Medlem sedan
    Aug 2002
    #11
    Grattulerar
  22. 11
    Grattulerar

Liknande trådar

  1. ett syskon till.....
    By xaramia in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-04-07, 10:38
  2. Syskon till Ava
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-12-06, 09:40
  3. Till er som har syskon
    By zandran in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 17:14
  4. En till med syskon på G!
    By Ajis in forum Änglabarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 18:52
  5. Syskon till
    By L in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 13:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar