Här igen...
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    Här igen...

    Ååå, jag har varit urusel på att skriva men har försökt läsa lite av det ni skrivit under de senaste månaderna.

    Martin mår bra, är nu 16 månader och pratar både på svenska och spanska, jätterolig och pigg är han! På lördag bär det av till Stockholm - som jag längtar, det är alldeles olidligt varmt här i Madrid och i år är det värre än vanligt eftersom jag (precis som Kattou) är GRAVID igen

    Japp, förhoppningsvis kommer nummer två i februari 2011 - det är ju lite tidigt ännu men jag mår bra (förutom värmen) och hoppas att allt går vägen.

    Många kramar till er alla från oss i Madrid - hoppas att jag hinner skriva lite mer framöver....

    Maria och Martin
  2. 1
    Här igen... Ååå, jag har varit urusel på att skriva men har försökt läsa lite av det ni skrivit under de senaste månaderna.

    Martin mår bra, är nu 16 månader och pratar både på svenska och spanska, jätterolig och pigg är han! På lördag bär det av till Stockholm - som jag längtar, det är alldeles olidligt varmt här i Madrid och i år är det värre än vanligt eftersom jag (precis som Kattou) är GRAVID igen

    Japp, förhoppningsvis kommer nummer två i februari 2011 - det är ju lite tidigt ännu men jag mår bra (förutom värmen) och hoppas att allt går vägen.

    Många kramar till er alla från oss i Madrid - hoppas att jag hinner skriva lite mer framöver....

    Maria och Martin
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Grattis!

    Kul att martin är 2-språkig redan nu. Här är nog värmeböljan över nu men det finns chans för solglimt i helgen
    Stannar du länge? Ska vi försöka slänga ihop en träff nästa vecka? Jag har bara 1 veckas semester kvar
  4. 2
    Grattis!

    Kul att martin är 2-språkig redan nu. Här är nog värmeböljan över nu men det finns chans för solglimt i helgen
    Stannar du länge? Ska vi försöka slänga ihop en träff nästa vecka? Jag har bara 1 veckas semester kvar
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    Grattis =)
  6. 3
    Grattis =)
  7. Medlem sedan
    Sep 2008
    #4

    för lite semester...

    Grattis!

    Kul att martin är 2-språkig redan nu. Här är nog värmeböljan över nu men det finns chans för solglimt i helgen
    Stannar du länge? Ska vi försöka slänga ihop en träff nästa vecka? Jag har bara 1 veckas semester kvar
    Som jag redan visste innan så räckte inte mina 4 veckor i Stockholm till någonting...trevligt var det och Martin pratar som aldrig den, men alldeles för kort.

    Kramar!
  8. 4
    för lite semester...
    Grattis!

    Kul att martin är 2-språkig redan nu. Här är nog värmeböljan över nu men det finns chans för solglimt i helgen
    Stannar du länge? Ska vi försöka slänga ihop en träff nästa vecka? Jag har bara 1 veckas semester kvar
    Som jag redan visste innan så räckte inte mina 4 veckor i Stockholm till någonting...trevligt var det och Martin pratar som aldrig den, men alldeles för kort.

    Kramar!

Liknande trådar

  1. Hemma igen efter KUB o inlagd igen
    By sussiesan in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-04, 05:12
  2. hmmm tvist igen och igen
    By anonymt namn in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 18:06
  3. amma igen efter tre dygn?(igen)
    By mor till nea och xerxes in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 22:15
  4. Barn igen-igen efter ängel
    By Mamma till ängel in forum Änglabarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 07:22
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 19:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar