Present tips?
_0608 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Present tips?

    Vad ska ni ge era 4-åringar? Algot fyller fyra om mindre än 2 veckor och han önskar sig en mammafjäril (vad det nu kan vara) och en pirathatt. Behöver lite inspiration, tack!
  2. 1
    Present tips? Vad ska ni ge era 4-åringar? Algot fyller fyra om mindre än 2 veckor och han önskar sig en mammafjäril (vad det nu kan vara) och en pirathatt. Behöver lite inspiration, tack!
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Vad blev det för present?
  4. 2
    Vad blev det för present?
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    Ett tag sedan jag var inne nu... Ja någon mamma fjäril blev det inte. Fattade för att det var nått med lego och jag hittade inte nått som såg ut att kunna passa som sådan. Och otroligt nog ingen pirathatt heller, var runt precis överallt. Men piratkläder till sitt piratkalas fick han och det var bra nog. Minns inte riktigt vad han fick längre... men bla en lyftkran blev det i alla fall.
  6. 3
    Ett tag sedan jag var inne nu... Ja någon mamma fjäril blev det inte. Fattade för att det var nått med lego och jag hittade inte nått som såg ut att kunna passa som sådan. Och otroligt nog ingen pirathatt heller, var runt precis överallt. Men piratkläder till sitt piratkalas fick han och det var bra nog. Minns inte riktigt vad han fick längre... men bla en lyftkran blev det i alla fall.

Liknande trådar

  1. Dop-present-tips?
    By Moomin in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-05-24, 21:39
  2. Tips på 2 års present?
    By krissan74 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 10:39
  3. Tips på present.
    By cia å tjejerna in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-12, 19:13
  4. Present tips?
    By -maz- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 22:00
  5. Present tips
    By Lindhis in forum _0506 Junibarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-11-29, 22:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar