Idag har Olivia scrappat :)
_0606 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2000
    #1

    Idag har Olivia scrappat :)

    Jag och min syrra scrappar ("gör-sidor-med-fotografier-och-texter-med-fina-papper-och-diverse-dekorationer") se'n ca tre år. Alexandra, 9 år, har hållit på i kanske två år.

    Idag var det tänkt att A och jag skulle åka till syrran för att scrappa lite ihop, men maken fick ett migränanfall så vi bytte "lokal" och Syster Yster kom hit.

    Och det var ju tur det eftersom Olivia hört A prata om vad hon skulle göra med fotografierna jag skrivit ut, så O ville minsann scrappa hon också! Och det gjorde hon med den äran.

    Om någon vill se hennes allra första alster finns det i min blogg: http://scrapsofmalwa.blogspot.com (Och alla klommentarer kommer så klart att vidarebefordras till skaparen av detta alster!)

    /Stolt moder
    Malin m Alexandra 0103 o Olivia 0606
  2. 1
    Idag har Olivia scrappat :) Jag och min syrra scrappar ("gör-sidor-med-fotografier-och-texter-med-fina-papper-och-diverse-dekorationer") se'n ca tre år. Alexandra, 9 år, har hållit på i kanske två år.

    Idag var det tänkt att A och jag skulle åka till syrran för att scrappa lite ihop, men maken fick ett migränanfall så vi bytte "lokal" och Syster Yster kom hit.

    Och det var ju tur det eftersom Olivia hört A prata om vad hon skulle göra med fotografierna jag skrivit ut, så O ville minsann scrappa hon också! Och det gjorde hon med den äran.

    Om någon vill se hennes allra första alster finns det i min blogg: http://scrapsofmalwa.blogspot.com (Och alla klommentarer kommer så klart att vidarebefordras till skaparen av detta alster!)

    /Stolt moder
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2

    vad fint det blev!

    störtkul att ni hittar ett gemensamt intresse, juh!
    A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
  4. 2
    vad fint det blev! störtkul att ni hittar ett gemensamt intresse, juh!
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Klart att du ska vara en stolt moder! Vad fint hon har gjort det. Har hon ärvt sin mors talanger kanske?
  6. 3
    Klart att du ska vara en stolt moder! Vad fint hon har gjort det. Har hon ärvt sin mors talanger kanske?
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Härligt! Jag borde nog pyssla mer med barnen. Får ta itu med det till jul. Jag älskar att göra julkort och smällkarameller.
  8. 4
    Härligt! Jag borde nog pyssla mer med barnen. Får ta itu med det till jul. Jag älskar att göra julkort och smällkarameller.

Liknande trådar

  1. Olivia har idag
    By Folkabo in forum _0906 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-17, 14:54
  2. Idag har Olivia haft kalas
    By britta in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-22, 17:53
  3. Digi-scrappat idag har jag
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-18, 18:42
  4. Olivia 1 år idag !!!
    By Tinkka in forum _0505 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-15, 13:21
  5. Olivia var på Barngympa idag
    By Ewa_Olivia03_Oscar05 in forum _0307 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-04, 22:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar