Fick dåliga besked
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Fick dåliga besked

    Som de flesta kanske redan vet så har jag sedan vår lille Erik föddes i vintras kämpat mot min bröstcancer. Har gått igenom tuffa behandlingar - cellgifter, operationer, strålning och hormonbehandling. Hade hoppats på att snart börja se ett slut på det och få vara "frisk". Men tyvärr blev det inte så. Fick beskedet förra veckan att cancern lyckats överleva behandlingarna och har spridit sig till skelettet.

    Så nu finns det inte något sätt att bota cancern. Jag kommer få fler behandlingar och det går förhoppningsvis bromsa sjukdomen ett tag, men att få bort den helt funkar tyvärr inte med de mediciner och behandlingar som finns idag.

    Jag har startat en insamling till Cancerfonden. Om ni vill får ni gärna bidra med en slant dit och ni får även gärna sprida länken till insamlingen.
    http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-o...ollection=2219
    Mamma till A -9910, W -0808 och E -0912.
    Drabbades tyvärr av cancer under min senaste graviditet.

    Min blogg...
    http://lindaskriver.blogspot.com
  2. 1
    Fick dåliga besked Som de flesta kanske redan vet så har jag sedan vår lille Erik föddes i vintras kämpat mot min bröstcancer. Har gått igenom tuffa behandlingar - cellgifter, operationer, strålning och hormonbehandling. Hade hoppats på att snart börja se ett slut på det och få vara "frisk". Men tyvärr blev det inte så. Fick beskedet förra veckan att cancern lyckats överleva behandlingarna och har spridit sig till skelettet.

    Så nu finns det inte något sätt att bota cancern. Jag kommer få fler behandlingar och det går förhoppningsvis bromsa sjukdomen ett tag, men att få bort den helt funkar tyvärr inte med de mediciner och behandlingar som finns idag.

    Jag har startat en insamling till Cancerfonden. Om ni vill får ni gärna bidra med en slant dit och ni får även gärna sprida länken till insamlingen.
    http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-o...ollection=2219
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2

    Så otroligt hemskt!!

    Så otroligt hemskt och orättvist!!!
    Vet inte vad jag ska skriva, tänker jättemycket på dig!
    Ska självklart sätta in en slant och lägga in länken till insamlingen på min blogg!!
    Många många kramar!!! / L
    Lena med 3 barn
  4. 2
    Så otroligt hemskt!! Så otroligt hemskt och orättvist!!!
    Vet inte vad jag ska skriva, tänker jättemycket på dig!
    Ska självklart sätta in en slant och lägga in länken till insamlingen på min blogg!!
    Många många kramar!!! / L
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    Tänker på dig och dina barn....
  6. 3
    Tänker på dig och dina barn....
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Tänker på dig, massor av kramar!!!!
  8. 4
    Tänker på dig, massor av kramar!!!!
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5
    Jag har följt din blogg lite då och då och det gjorde mig så ledsen att läsa vad som hänt. Grymt orättvist är det! Sänder styrkekramar till dig och din familj.
  10. 5
    Jag har följt din blogg lite då och då och det gjorde mig så ledsen att läsa vad som hänt. Grymt orättvist är det! Sänder styrkekramar till dig och din familj.
  11. Medlem sedan
    Jul 2003
    #6
    Vad oerhört ledsen jag är för din skull. Svärt att veta vad man ska säga i en sån här situation. Kramar till dig och familjen!!
  12. 6
    Vad oerhört ledsen jag är för din skull. Svärt att veta vad man ska säga i en sån här situation. Kramar till dig och familjen!!
  13. Medlem sedan
    Jan 2008
    #7
    En jätte jätte kram till dig och din familj. Jag vet inte riktigt vad jag säga mer än att jag är hemskt ledsen för din och de dinas skull.
    Kram Thea
  14. 7
    En jätte jätte kram till dig och din familj. Jag vet inte riktigt vad jag säga mer än att jag är hemskt ledsen för din och de dinas skull.
    Kram Thea
  15. Medlem sedan
    Aug 2000
    #8
    Åh Linda...jag är så hemskt ledsen för din och din familjs skull. Läser här inne alltför sällan men ser ju dina inlägg på fb dagligen men måste ha missat att det är så illa. Det finns inga ord för det som drabbat dig och att det spridit sig trots att du gått igenom allt detta är ofattbart.

    många kramar mia
  16. 8
    Åh Linda...jag är så hemskt ledsen för din och din familjs skull. Läser här inne alltför sällan men ser ju dina inlägg på fb dagligen men måste ha missat att det är så illa. Det finns inga ord för det som drabbat dig och att det spridit sig trots att du gått igenom allt detta är ofattbart.

    många kramar mia

Liknande trådar

  1. Bra och dåliga besked
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2011-05-08, 02:42
  2. Fick besked...
    By 71:an in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 17:49
  3. Dåliga besked
    By amia in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-07-12, 14:48
  4. Dåliga besked hos otorinonarin
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 23:55
  5. Fick i dag besked ..
    By anonym in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-06-12, 21:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar