Sova jämnt :(
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Sova jämnt :(

    God morgon.. ja då var man på jobbet igen.. Trött trött trött. Får snart inget gjort längre. Igår kämpade jag mig att stanna uppe till 21:15 sen slocknade jag som en klubbad säl och vaknade kl 6:30 när kl ringde.. snoozade till 7:00 då jag var tvungen att gå upp.. Är så trött på att vara trött ny, dygnet runt känns det som..
    Önskar er en bra dag alla!
    It's an insane world, and i'm proud to be a part of it.
  2. 1
    Sova jämnt :( God morgon.. ja då var man på jobbet igen.. Trött trött trött. Får snart inget gjort längre. Igår kämpade jag mig att stanna uppe till 21:15 sen slocknade jag som en klubbad säl och vaknade kl 6:30 när kl ringde.. snoozade till 7:00 då jag var tvungen att gå upp.. Är så trött på att vara trött ny, dygnet runt känns det som..
    Önskar er en bra dag alla!
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Jag är också så jäkla trött och jag har ändå semester
    Men jag somnar i soffan varje kväll mellan 23-00, önskar att jag orkade vara vaken till 02 så att jag hann titta något på tv överhuvutaget.
  4. 2
    Jag är också så jäkla trött och jag har ändå semester
    Men jag somnar i soffan varje kväll mellan 23-00, önskar att jag orkade vara vaken till 02 så att jag hann titta något på tv överhuvutaget.
  5. Medlem sedan
    May 2008
    #3
    Få se här nu... Minns inte att du skrivit om någon ledighet/semester härinne men kanske har jag missat?
    Annars känns det som om det vore hög tid att ladda ett eller annat batteri?
  6. 3
    Få se här nu... Minns inte att du skrivit om någon ledighet/semester härinne men kanske har jag missat?
    Annars känns det som om det vore hög tid att ladda ett eller annat batteri?
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4
    ja men du är ändå vaken till 23 Du har ju hela kvällen du kan göra saker.. Jag är hemma typ 19:30-20:00 och tja sen e de mat o dusch.. Zzzzzz Tvätthögen växer, dammråttorna e snart älgar
  8. 4
    ja men du är ändå vaken till 23 Du har ju hela kvällen du kan göra saker.. Jag är hemma typ 19:30-20:00 och tja sen e de mat o dusch.. Zzzzzz Tvätthögen växer, dammråttorna e snart älgar
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5
    Nä jag har ingen semester i år.. Började nytt jobb för snart 5 veckor sen.. där innan så jobbade jag som timanställd.
  10. 5
    Nä jag har ingen semester i år.. Började nytt jobb för snart 5 veckor sen.. där innan så jobbade jag som timanställd.
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6
    Hela kvällen du skämtar!! Barnen är vakna till 22, så jag brukar somna ganska direkt sen i soffan känns det som. Men visst jag ska inte klaga som fortfarande har semester
  12. 6
    Hela kvällen du skämtar!! Barnen är vakna till 22, så jag brukar somna ganska direkt sen i soffan känns det som. Men visst jag ska inte klaga som fortfarande har semester
  13. Medlem sedan
    Jun 2002
    #7
    Jaha kvällspigga barn Jaja då e det lite synd om dig
  14. 7
    Jaha kvällspigga barn Jaja då e det lite synd om dig
  15. Medlem sedan
    Oct 2002
    #8
    Ja, fy vd trist det är, jag är också så där himla trött hela tiden...dygnet blir så kort då!
  16. 8
    Ja, fy vd trist det är, jag är också så där himla trött hela tiden...dygnet blir så kort då!
  17. Medlem sedan
    May 2008
    #9
    Åh, hoppsan. Roligt att få tjänst men så trist, eller så seeegt att inte kunna få semester. Heja dig som kämpar på!
  18. 9
    Åh, hoppsan. Roligt att få tjänst men så trist, eller så seeegt att inte kunna få semester. Heja dig som kämpar på!
  19. Medlem sedan
    May 2008
    #10
    Hur gamla är barnen, morran? (Vet by the way hur man gärna vill suga ut det lilla som återstår när kvällspigga barn äntligen somnat.)
  20. 10
    Hur gamla är barnen, morran? (Vet by the way hur man gärna vill suga ut det lilla som återstår när kvällspigga barn äntligen somnat.)
  21. Medlem sedan
    Jun 2002
    #11
    Ja det blir ju det.. Hoppas det vänder både för dig o mig snart..
  22. 11
    Ja det blir ju det.. Hoppas det vänder både för dig o mig snart..
  23. Medlem sedan
    Dec 2003
    #12
    Javisst är det! Liiiiite synd om mig får du tycka haha
  24. 12
    Javisst är det! Liiiiite synd om mig får du tycka haha

Liknande trådar

  1. Törstig jämnt
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-08-26, 16:40
  2. Hungrig jämnt...
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2010-01-25, 21:44
  3. fylla 45 år, jämnt??
    By Smirran in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 12:45
  4. Kissnödig jämnt?
    By Emmm in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 22:26
  5. Jämnt fördelat!
    By Lillan bf 27/4 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 13:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar