Barnvakt
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2006
    #1

    Barnvakt

    Hej Alla!
    Vi ska ha en barnvakt som är 13 år (och som är barnets kusin) en kväll några timmar, vilket innebär lite lek, se på film och lägga vår 4-åriga dotter (borsta tänder, kissa henne, läsa saga). Hur mycket är det värt? Ja menar i pengar. Vad är rimligt att betala en 13-åring för 4-6 timmar. Som jag skrev är det inte mycket "jobb". Större delen av tiden sover 4-åringen. Vad brukar ni betala?
  2. 1
    Barnvakt Hej Alla!
    Vi ska ha en barnvakt som är 13 år (och som är barnets kusin) en kväll några timmar, vilket innebär lite lek, se på film och lägga vår 4-åriga dotter (borsta tänder, kissa henne, läsa saga). Hur mycket är det värt? Ja menar i pengar. Vad är rimligt att betala en 13-åring för 4-6 timmar. Som jag skrev är det inte mycket "jobb". Större delen av tiden sover 4-åringen. Vad brukar ni betala?
  3. Anonym
    #2
    Jag tycker en 13-åring är för ung/för liten att ta hand om en 4-åring en kväll!!!
  4. 2
    Jag tycker en 13-åring är för ung/för liten att ta hand om en 4-åring en kväll!!!
  5. Anonym
    #3
    När jag var tretton tog jag hand om en 4-åring, en 9-åring och en hund i en vecka...
  6. 3
    När jag var tretton tog jag hand om en 4-åring, en 9-åring och en hund i en vecka...
  7. Anonym
    #4
    stackars dig..
  8. 4
    stackars dig..

Liknande trådar

  1. Barnvakt eller inte barnvakt
    By ullen in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-04, 15:06
  2. Barnvakt
    By emda in forum Småbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-08-28, 21:33
  3. Barnvakt
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 14:58
  4. Barnvakt?
    By cillae in forum _0506 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 21:39
  5. Barnvakt
    By Harmony in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 22:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar