handmålade julkulor?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    handmålade julkulor?

    För några år sedan så var jag på Lisebergs julmarknad och såg några underbara handmålade julkulor.Tyvärr så var jag dum nog och inte köpte något.
    Finns det någon här som vet hur man kan få tag på handmålade julkulor. Det vore en perfekt julklapp.
  2. 1
    handmålade julkulor? För några år sedan så var jag på Lisebergs julmarknad och såg några underbara handmålade julkulor.Tyvärr så var jag dum nog och inte köpte något.
    Finns det någon här som vet hur man kan få tag på handmålade julkulor. Det vore en perfekt julklapp.
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2
    De brukar återkomma på jul på Liseberg,
    kankse kanman kolla upp företag som brukar vara med för att finna dem eller en hemsida kanske?
    Lycka till
  4. 2
    De brukar återkomma på jul på Liseberg,
    kankse kanman kolla upp företag som brukar vara med för att finna dem eller en hemsida kanske?
    Lycka till
  5. Medlem sedan
    Sep 2010
    #3
    Kanske är det dessa du är ute efter? Tror de brukar stå på Liseberg: http://www.hagarnashantverk.se/

    Men en liten varning, det är nog lätt att förköpa sig, allt är så fiiiiiiint!! ;-)
  6. 3
    Kanske är det dessa du är ute efter? Tror de brukar stå på Liseberg: http://www.hagarnashantverk.se/

    Men en liten varning, det är nog lätt att förköpa sig, allt är så fiiiiiiint!! ;-)

Liknande trådar

  1. Handmålade julgranskulor
    By Becky64 in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-28, 13:21
  2. Carsstrumpor +julkulor...
    By flingo in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-29, 22:43
  3. Handmålade gummistövlar
    By *Lee* in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-21, 19:04
  4. Vackra julkulor??
    By ---Cami--- in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 16:44
  5. Handmålade barnmöbler i Sthlm?
    By Anonym in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 20:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar