Rutiner
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Rutiner

    Här är semestern slut sen en vecka tillbaka. Vi har haft en underbar semester i två omgångar och är alla nöjda. Vi har hunnit med tre veckor i USA, barnen har varit på landet i skärgården två veckor, sen tog jag med mig dem till Åre en vecka och sista veckan hade vi ihop hemma. Blev lite småutflykter och avslut på landet.

    Måste dock erkänna att jag tycker det är rätt skönt nu när vi återgår till mer normala rutiner igen. Vi får tillbaka lite av våra kvällar (vilket vi inte haft under sommaren då barnen varit vakna betydligt längre än vanligt), vanliga middagar, barnen tär inte på varandra hela dagarna osv. Tycker ändå semestern funkat riktigt bra och barnen har oftast hållit sams.

    Jag har kvar två lediga dagar i mitten av augusti då skolan håller stängt för studiedagar. Orkade inte pussla med farmor och mormor så jag tog helt enkelt ledigt.

    Hur har eran sommar varit?
    Mamma till världens bästa Matilda född 021223, Felix född 050603 och Oliver född 110324
    (¯`''•.¸(¯`''•.¸♥ Matilda, Felix & Oliver ♥¸ .•''´¯)¸.•''´¯)

    Blogg: www.lillafamiljens.blogspot.com
  2. 1
    Rutiner Här är semestern slut sen en vecka tillbaka. Vi har haft en underbar semester i två omgångar och är alla nöjda. Vi har hunnit med tre veckor i USA, barnen har varit på landet i skärgården två veckor, sen tog jag med mig dem till Åre en vecka och sista veckan hade vi ihop hemma. Blev lite småutflykter och avslut på landet.

    Måste dock erkänna att jag tycker det är rätt skönt nu när vi återgår till mer normala rutiner igen. Vi får tillbaka lite av våra kvällar (vilket vi inte haft under sommaren då barnen varit vakna betydligt längre än vanligt), vanliga middagar, barnen tär inte på varandra hela dagarna osv. Tycker ändå semestern funkat riktigt bra och barnen har oftast hållit sams.

    Jag har kvar två lediga dagar i mitten av augusti då skolan håller stängt för studiedagar. Orkade inte pussla med farmor och mormor så jag tog helt enkelt ledigt.

    Hur har eran sommar varit?
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2
    makens sista semesterdag idag, nu har fyra veckor gått i rasande fart.
    Vi har mest varit hemma och gjort dagsutflykter, grejat med huset(spikat och skruvat) och vart en kort tripp till min syster i K-holm.
    Det har varit skönt och jobbigt på samma gång så jag ser fram emot vardagsrutinerna nu.
    Barnen mjukstartar med två dagar på dagis och sen är det 15-timmars denna terminen då jag är hemma med lillsessan.

    Jag hoppas på en lång och skön höst med sol och klarluft,
    vackra färger och inga mygg..

    kram
  4. 2
    makens sista semesterdag idag, nu har fyra veckor gått i rasande fart.
    Vi har mest varit hemma och gjort dagsutflykter, grejat med huset(spikat och skruvat) och vart en kort tripp till min syster i K-holm.
    Det har varit skönt och jobbigt på samma gång så jag ser fram emot vardagsrutinerna nu.
    Barnen mjukstartar med två dagar på dagis och sen är det 15-timmars denna terminen då jag är hemma med lillsessan.

    Jag hoppas på en lång och skön höst med sol och klarluft,
    vackra färger och inga mygg..

    kram

Liknande trådar

  1. Har ni rutiner???
    By knodden77 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 09:51
  2. Rutiner
    By Ilsefin in forum _0907 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-12, 15:08
  3. Rutiner?
    By elwira76 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-08-13, 18:47
  4. BVC+nya rutiner
    By linda34 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-08, 18:16
  5. rutiner...
    By kanske in forum _0705 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-07, 09:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar