2 eller 3
_0701 Januaribarn
  1. Anonym
    #1

    2 eller 3

    Är i valet å kvalet om jag vill ha två eller tre barn. På ett sätt när jag nöjd med dom två jag har, men samtidigt sugen på ett tredje.
  2. 1
    2 eller 3 Är i valet å kvalet om jag vill ha två eller tre barn. På ett sätt när jag nöjd med dom två jag har, men samtidigt sugen på ett tredje.
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Talar för mig själv: när flera barnen nu börjar blir stora så känner jag att jag är så glad att jag valt att få flera barn. Det är bara positivt, bara underbart, bara ett stort plus i mitt liv! Men visst är det mer arbete med varje barn man får. Och man blir inte rik på pengar! Men det där med att få fler barn brukar vara en strid mellan hjärta och förnuft. Jag har alltid haft ett stort hjärta, kanske mindre av den andra varan Jag har alltid älskat småbarn och gör än. Att det också är så härligt med vuxna barn är en positiv överraskning. Tji fick alla de som sade "Vänta bara....det blir såå jobbigt SEN!"
  4. 2
    Talar för mig själv: när flera barnen nu börjar blir stora så känner jag att jag är så glad att jag valt att få flera barn. Det är bara positivt, bara underbart, bara ett stort plus i mitt liv! Men visst är det mer arbete med varje barn man får. Och man blir inte rik på pengar! Men det där med att få fler barn brukar vara en strid mellan hjärta och förnuft. Jag har alltid haft ett stort hjärta, kanske mindre av den andra varan Jag har alltid älskat småbarn och gör än. Att det också är så härligt med vuxna barn är en positiv överraskning. Tji fick alla de som sade "Vänta bara....det blir såå jobbigt SEN!"
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3
    Känner du så vill du nog ha tre barn tror jag... Har man väl börjat fundera är det svårt att släppa ;-)

    Lycka till med beslutet!
  6. 3
    Känner du så vill du nog ha tre barn tror jag... Har man väl börjat fundera är det svårt att släppa ;-)

    Lycka till med beslutet!
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4
    3 är toppen. Och fyra och fem också.
  8. 4
    3 är toppen. Och fyra och fem också.

Liknande trådar

  1. Peugeot 306 eller Ford focus eller Skoda
    By mammsens in forum Bilsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-02, 11:38
  2. Kådis eller pessar=pest eller kolera?
    By Blivande frögurka? in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-05-02, 19:09
  3. Fun eller Sing eller någon helt annan?
    By bigmouth in forum Bebissnack
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2010-01-18, 15:09
  4. Mimmi eller Rosalie?Carlberg eller Lärn?
    By wasti in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 10:06
  5. Hjälp mig stryka eller lägga till eller
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-03-25, 09:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar