Idag börjar hon skolan!
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Idag börjar hon skolan!

    Hej igen, Amelie har hittat tillbaka till aff, bytt användarnamn och fått fler barn.

    Kl 10 idag var det upprop! Jag blir alldeles rörd när jag tänker på det. En av livets största milstolpar!

    Känner ni likadant?
  2. 1
    Idag börjar hon skolan! Hej igen, Amelie har hittat tillbaka till aff, bytt användarnamn och fått fler barn.

    Kl 10 idag var det upprop! Jag blir alldeles rörd när jag tänker på det. En av livets största milstolpar!

    Känner ni likadant?
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Visst är det stort! Selma började förra året och jag har så fina kort på henne, i skoluniform med ryggsäck och förväntasfull blick I år är det tvåan och lillebror börjar prep-school, så vi har två skolbarn helt plötsligt...
  4. 2
    Visst är det stort! Selma började förra året och jag har så fina kort på henne, i skoluniform med ryggsäck och förväntasfull blick I år är det tvåan och lillebror börjar prep-school, så vi har två skolbarn helt plötsligt...
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Stora 03-or! Det är nästan ofattbart men underbart. Minna har gått ett år i 6-års på skolan och visst har det pratats om att äntligen börja 1:an! Och nu är vi där! Så stor!
    Hela familjen stortrivs med vår skola och personal.

    Går fö i väntans tider och Minna (03) och Erik (04) kommer inom 3 veckor få en lillebror! Ngn mer som väntar smått?
  6. 3
    Stora 03-or! Det är nästan ofattbart men underbart. Minna har gått ett år i 6-års på skolan och visst har det pratats om att äntligen börja 1:an! Och nu är vi där! Så stor!
    Hela familjen stortrivs med vår skola och personal.

    Går fö i väntans tider och Minna (03) och Erik (04) kommer inom 3 veckor få en lillebror! Ngn mer som väntar smått?
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Vad kul med en lillebror! Jag känner mig rätt klar med barn, tre är ett bra antal!
  8. 4
    Vad kul med en lillebror! Jag känner mig rätt klar med barn, tre är ett bra antal!

Liknande trådar

  1. Idag börjar jag skolan!
    By Grodan in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-23, 21:21
  2. Idag börjar jag skolan!
    By Grodan in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 10:50
  3. Idag börjar minstingen skolan!!
    By Åsa m A, M & Klara in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-19, 08:03
  4. idag börjar skolan
    By hille75 in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-08, 13:14
  5. Jag börjar Skolan Idag!
    By madde87 in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-22, 14:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar