Julklappar!
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Julklappar!

    jag tänkte börja redan köpa julklappar, med bf 5 november så kanske man inte sen har så mycket tid/ork att stressa med jul.

    vad har ni tänkt köpa till era barn i julklappar, om ni nu har hunnit tänka så långt

    själv tänkte jag kanske nån fin docka, liten barnsoffa, vart tusan hittar man det?! Ella älskar att sitta på vad som helst så fötterna når till marken
    Duplo lego. nån bil, hon verkar gilla bilar och motorer
  2. 1
    Julklappar! jag tänkte börja redan köpa julklappar, med bf 5 november så kanske man inte sen har så mycket tid/ork att stressa med jul.

    vad har ni tänkt köpa till era barn i julklappar, om ni nu har hunnit tänka så långt

    själv tänkte jag kanske nån fin docka, liten barnsoffa, vart tusan hittar man det?! Ella älskar att sitta på vad som helst så fötterna når till marken
    Duplo lego. nån bil, hon verkar gilla bilar och motorer
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Men hujedanemig! Jul? Nä! Nä, nä, nä! Först får det bli snö! :-P
  4. 2
    Men hujedanemig! Jul? Nä! Nä, nä, nä! Först får det bli snö! :-P
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Hjälp julklappar!! Jag orkar inte ens tänka tanken än. Men jag förstår dig som väntar tillökning. Smart att tänka i förväg då.
  6. 3
    Hjälp julklappar!! Jag orkar inte ens tänka tanken än. Men jag förstår dig som väntar tillökning. Smart att tänka i förväg då.
  7. Medlem sedan
    Jun 2009
    #4
    Det dröjer nog lääääänge innan jag börjar planera för julklappar Men smart av dig! Det tog lång tid för mig innan jag tog mig ut i fullproppade affärer efter att Emilia kom, så mycket genomtänkt tycker jag!

    Barnsoffa låter trevligt . Emilia har en som användes som säng i början (sedan drog man ner ena sidan och tog bort hjulen och vips så blev den en soffa, jag måste bara ta tag i att sy mysiga kuddar till den.... när tiden nu innfinner sig... någon gång...). IKEA har ju en massa stolar och möbler till barn, har de ingen soffa? Mio har också små fina barnmöbler men vet inte om de har soffa eller inte.

    För egen del tänkte jag se vad hon intresserar sig av lite närmare jul... men det är ju svårare när du ska ut nu!

    Du, docka är nog en superidé nu när hon ska få ett litet syskon. Vet en tjej som härmade allt som mamma och bebisen gjorde, fast med dockan (inklusive att amma, så sött!!!).

    Lycka till med shoppingen!
  8. 4
    Det dröjer nog lääääänge innan jag börjar planera för julklappar Men smart av dig! Det tog lång tid för mig innan jag tog mig ut i fullproppade affärer efter att Emilia kom, så mycket genomtänkt tycker jag!

    Barnsoffa låter trevligt . Emilia har en som användes som säng i början (sedan drog man ner ena sidan och tog bort hjulen och vips så blev den en soffa, jag måste bara ta tag i att sy mysiga kuddar till den.... när tiden nu innfinner sig... någon gång...). IKEA har ju en massa stolar och möbler till barn, har de ingen soffa? Mio har också små fina barnmöbler men vet inte om de har soffa eller inte.

    För egen del tänkte jag se vad hon intresserar sig av lite närmare jul... men det är ju svårare när du ska ut nu!

    Du, docka är nog en superidé nu när hon ska få ett litet syskon. Vet en tjej som härmade allt som mamma och bebisen gjorde, fast med dockan (inklusive att amma, så sött!!!).

    Lycka till med shoppingen!
  9. Medlem sedan
    Dec 2008
    #5
    Jag vill inte ens tänka på julen. Det är svårt att hitta på vd man ska köpa eftersom Melina inte har varit så intresserad av leksaker. Men det kanske hon blir om några månader, vem vet?
  10. 5
    Jag vill inte ens tänka på julen. Det är svårt att hitta på vd man ska köpa eftersom Melina inte har varit så intresserad av leksaker. Men det kanske hon blir om några månader, vem vet?

Liknande trådar

  1. Julklappar
    By jullängtan in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 15:30
  2. Julklappar??????????
    By PiaD1978 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 09:07
  3. julklappar?
    By cogito in forum Medelålders 45+
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 09:44
  4. Julklappar
    By Tigerlily in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 15:33
  5. Mer om julklappar
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 22:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar