samma förlossningsprocess igen...
_0606 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    samma förlossningsprocess igen...

    ... som förra gången. nu sitter jag här, igångsatt sedan 10 timmar, och iiiiinget händer. varför kan jag inte få tillhöra dem som säger, nämen tvåan, den fullkomligen SKUTTAR ut av sig själv?!

    det är ju så segt att vänta!
    A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
  2. 1
    samma förlossningsprocess igen... ... som förra gången. nu sitter jag här, igångsatt sedan 10 timmar, och iiiiinget händer. varför kan jag inte få tillhöra dem som säger, nämen tvåan, den fullkomligen SKUTTAR ut av sig själv?!

    det är ju så segt att vänta!
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2
    *kramar om* Hoppas du fått din tvåa vid det här laget!

    Jag kan säga att min tvåa (dvs Olivia) påbörjade det hela med krystvärkar i stort sett med en gång! Hur kul är det att komma till BB och få veta att man knappt är öppen samtidigt som det trycker på neråt heeeela tiden?!

    Och när jag väl fick OK att krysta tog jag i för kung och fosterland, varvid jag sprack i stort sett så mycket det gick...
  4. 2
    *kramar om* Hoppas du fått din tvåa vid det här laget!

    Jag kan säga att min tvåa (dvs Olivia) påbörjade det hela med krystvärkar i stort sett med en gång! Hur kul är det att komma till BB och få veta att man knappt är öppen samtidigt som det trycker på neråt heeeela tiden?!

    Och när jag väl fick OK att krysta tog jag i för kung och fosterland, varvid jag sprack i stort sett så mycket det gick...
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Vad drygt det lät. Nu har väl lill*n kommit?
    Loves förlossning startade med vattenavgång utan värkar. Efter ett dygn började det göra ont sen kom han efter 12 h varav 5 h med aktiva värkar eller vad det kallas. Ebba kom 2,5 timme efter att det började göra riktigt ont. Flåsade lustgas och orkade ändå stånka runt med en sån där gåstol den sista timmen innan krystning så det gick himla bra får man lov att säga.
    Hoppas din andra förlossning gick fortare än den första när det väl drog igång! Skriv gärna hur det gick. Nyfiken!!!
  6. 3
    Vad drygt det lät. Nu har väl lill*n kommit?
    Loves förlossning startade med vattenavgång utan värkar. Efter ett dygn började det göra ont sen kom han efter 12 h varav 5 h med aktiva värkar eller vad det kallas. Ebba kom 2,5 timme efter att det började göra riktigt ont. Flåsade lustgas och orkade ändå stånka runt med en sån där gåstol den sista timmen innan krystning så det gick himla bra får man lov att säga.
    Hoppas din andra förlossning gick fortare än den första när det väl drog igång! Skriv gärna hur det gick. Nyfiken!!!

Liknande trådar

  1. Så var det samma visa igen..
    By nilla in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-09-19, 09:39
  2. samma visa om igen
    By mitt namn är... in forum Kärlek & relationer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-08-09, 09:19
  3. Jag igen, med samma saker
    By H med E in forum Känsliga snack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-30, 09:39
  4. Samma fråga igen....
    By nymme71 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 21:04
  5. samma sak igen
    By Lilla jag in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-12, 07:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar