Först ut?
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    Först ut?

    Min son blev storebror för drygt tre veckor sedan, han var 14,5 månad när lillebror kom. Allt har gått jättebra och det har faktiskt gått smidigare än jag vågat tro med två små barn i huset. Är det fler majbarn som fått småsyskon än eller är på g?
  2. 1
    Först ut? Min son blev storebror för drygt tre veckor sedan, han var 14,5 månad när lillebror kom. Allt har gått jättebra och det har faktiskt gått smidigare än jag vågat tro med två små barn i huset. Är det fler majbarn som fått småsyskon än eller är på g?
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    grattis! vad skoj. vi ska ha i november, 5/11 är det beräknat ska bli så roligt bara 8 veckor kvar nu, men jag hoppas väl lite på att bebis ska komma typ 2 veckor innan men med min tur går jag väl över tiden 2 veckor istället då
    kul att det har gått bra för er.
  4. 2
    grattis! vad skoj. vi ska ha i november, 5/11 är det beräknat ska bli så roligt bara 8 veckor kvar nu, men jag hoppas väl lite på att bebis ska komma typ 2 veckor innan men med min tur går jag väl över tiden 2 veckor istället då
    kul att det har gått bra för er.
  5. Medlem sedan
    Dec 2008
    #3
    Grattis! =)

    Isak ska bli storebror i december, är beräknad till 7/12. Har idag börjat jobba igen efter att ha varit hemma hela sommaren, så Isak har börjat dagis nu. Blir jobb nu 8 veckor, sen är det bara 4 veckor kvar efter det. =)

    Skönt att allting har gått så bra för er, hoppas att det fortsätter så!
  6. 3
    Grattis! =)

    Isak ska bli storebror i december, är beräknad till 7/12. Har idag börjat jobba igen efter att ha varit hemma hela sommaren, så Isak har börjat dagis nu. Blir jobb nu 8 veckor, sen är det bara 4 veckor kvar efter det. =)

    Skönt att allting har gått så bra för er, hoppas att det fortsätter så!
  7. Medlem sedan
    Jun 2009
    #4
    Stort grattis! Vad roligt att det gått så bra!
  8. 4
    Stort grattis! Vad roligt att det gått så bra!
  9. Medlem sedan
    Jul 2007
    #5
    Va roligt grattis
    Vi väntar också ett syskon till Lilly som e beräknat till 10 nov så de e väl 64 dagar kvar nu (Nä jag har ingen nedräkning alls) haha
    ♥ Lilly o Pluppen ♥
  10. 5
    Va roligt grattis
    Vi väntar också ett syskon till Lilly som e beräknat till 10 nov så de e väl 64 dagar kvar nu (Nä jag har ingen nedräkning alls) haha
  11. Medlem sedan
    Dec 2008
    #6
    Grattis vad roligt. Ja det är barn på g här också fast i mars.
  12. 6
    Grattis vad roligt. Ja det är barn på g här också fast i mars.
  13. Medlem sedan
    Jul 2009
    #7
    Vad roligt att det är så många småsyskon på gång! Men vad konstigt ändå att våra majbarn har blivit så stora... Lycka till med era graviditeter allihopa!
  14. 7
    Vad roligt att det är så många småsyskon på gång! Men vad konstigt ändå att våra majbarn har blivit så stora... Lycka till med era graviditeter allihopa!

Liknande trådar

  1. Vi är först nu...
    By anki72 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-18, 12:15
  2. Först...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-10, 10:52
  3. Först ut?
    By hermelinen in forum _0605 Majbarn
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 23:37
  4. först ut!
    By parisullis in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 08:38
  5. vem har BF först?????
    By lilla my 9/6 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-04-25, 09:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar