Förvärkar från Hell!!!
_1011 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Förvärkar från Hell!!!

    Eller nått i stil med de!
    Och varför?!?! Innre stress kanske?!?!

    Dagen har varit hur lugn som helst.. Om man jämför mot den igår!
    Klockan 07.00 så ringde de på dörrklockan, och in klev min räddande ängel!! (underbara S!!) Hon svepte in i hemmet och VIPS, så hade Alva kläder på sig och satt och åt av sin yoghurt! När de blev dax att gå, så VIPS, hade hon kläderna på sig för utelek och dagisväskan va packad!
    HUR gör HON tänkte jag.. men, lugn promenad till dagis och vi kom TIDIGARE idag! HÖR o HÄPNA! Haha...
    Hem igen, och dricka te och prata en MASSA skit.. I alla 5 timmarna som pluttan va på dagis.. Så skönt.. Njöt verkligen av varje minut.. vuxentid.. I lugn o ro!!
    Hämtade henne på dagis o ängeln va med.. Snällt snällt följde Alva med hem o åt sin mellis..
    När sambon slutade jobba, så kom S sambo o hämtade henne igen, och DÅ va friden slut!
    DOCK så har sambon hållt god min idag, så jag har itne behövt hetsa upp mig utan har bara tagit de lugnt heeeeeeeeela dagen.. Sååå skönt..
    Men nu..
    OJ och JÖSSES villa SD/förvärkar jag har!!
    Fattar inte vad dom kommer ifrån! inget som ansträngt mig är gjort idag!!
    Har tagit bricanyl.. men den har inte hjälpt så mycket.. tycker fortfarande att dom kommer med ganska skapliga mellanrum.. har inte tagit någon tid.. kanske ska göra de, och om de Inte lugnar ner sig, så blir de nog till o iallafall ringa förlossningen.. Hua.. har absolut Ingen lust med de.. dom vill förmodligen att jag kommer på kontroll.. men men.. så länge inte bebis kommer nu är jag nöjd!
    Nu ska jag göra de som kommer vara med ansträngande för mig idag.. tvätta Alva.. Och de är ansträngande eller.. hahaha!! De är något som går lätt.. skönt nog!

    Go kväll!
    Lämnar en liten rapport sen eller imorn!
    Kram!
  2. 1
    Förvärkar från Hell!!! Eller nått i stil med de!
    Och varför?!?! Innre stress kanske?!?!

    Dagen har varit hur lugn som helst.. Om man jämför mot den igår!
    Klockan 07.00 så ringde de på dörrklockan, och in klev min räddande ängel!! (underbara S!!) Hon svepte in i hemmet och VIPS, så hade Alva kläder på sig och satt och åt av sin yoghurt! När de blev dax att gå, så VIPS, hade hon kläderna på sig för utelek och dagisväskan va packad!
    HUR gör HON tänkte jag.. men, lugn promenad till dagis och vi kom TIDIGARE idag! HÖR o HÄPNA! Haha...
    Hem igen, och dricka te och prata en MASSA skit.. I alla 5 timmarna som pluttan va på dagis.. Så skönt.. Njöt verkligen av varje minut.. vuxentid.. I lugn o ro!!
    Hämtade henne på dagis o ängeln va med.. Snällt snällt följde Alva med hem o åt sin mellis..
    När sambon slutade jobba, så kom S sambo o hämtade henne igen, och DÅ va friden slut!
    DOCK så har sambon hållt god min idag, så jag har itne behövt hetsa upp mig utan har bara tagit de lugnt heeeeeeeeela dagen.. Sååå skönt..
    Men nu..
    OJ och JÖSSES villa SD/förvärkar jag har!!
    Fattar inte vad dom kommer ifrån! inget som ansträngt mig är gjort idag!!
    Har tagit bricanyl.. men den har inte hjälpt så mycket.. tycker fortfarande att dom kommer med ganska skapliga mellanrum.. har inte tagit någon tid.. kanske ska göra de, och om de Inte lugnar ner sig, så blir de nog till o iallafall ringa förlossningen.. Hua.. har absolut Ingen lust med de.. dom vill förmodligen att jag kommer på kontroll.. men men.. så länge inte bebis kommer nu är jag nöjd!
    Nu ska jag göra de som kommer vara med ansträngande för mig idag.. tvätta Alva.. Och de är ansträngande eller.. hahaha!! De är något som går lätt.. skönt nog!

    Go kväll!
    Lämnar en liten rapport sen eller imorn!
    Kram!
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Vad skönt att denna dag gick bättre med Alva. Jag håller tummarna för att din lilla bebbe stannar inne i magen ett bra tag till!!!!!
  4. 2
    Vad skönt att denna dag gick bättre med Alva. Jag håller tummarna för att din lilla bebbe stannar inne i magen ett bra tag till!!!!!
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3
    Jobbigt med förvärkarna, men skönt att du har haft en alldeles underbar dag i övrigt. Hoppas värkarna ger med sig snart, än vill vi inte ha bebis... Ta hand om dig! Kram
  6. 3
    Jobbigt med förvärkarna, men skönt att du har haft en alldeles underbar dag i övrigt. Hoppas värkarna ger med sig snart, än vill vi inte ha bebis... Ta hand om dig! Kram
  7. Medlem sedan
    Mar 2007
    #4
    Dessa dagar skall man hålla i minnet

    Hoppas du fick sova och att SD lugnade ner sig.

    Kram
  8. 4
    Dessa dagar skall man hålla i minnet

    Hoppas du fick sova och att SD lugnade ner sig.

    Kram

Liknande trådar

  1. Hemorrojd från Hell !!
    By honhan in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-09-17, 16:38
  2. Rapport från hell
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 07:59
  3. Förvärkar from hell + fråga
    By Carmina in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-14, 18:46
  4. Förvärkar från hell!!!
    By Maybe-baby in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-04, 07:01
  5. Flyttrapport från Hell
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 02:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar