Gösta klåfinger...
_0902 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Gösta klåfinger...

    Gösta ska pilla på allting nu för tiden. Han kommer driva mig till vansinne...
    Imåndags resulterade hans pillande i en åktur till sjukhuset. För när jag vände ryggen till i två sekunder så hade han hämtat en stol och klättrat upp och pillat på en varmspisplatta... Gick som tur var rätt så bra med bara två brända fingertoppar. Åkte till vårdcentralen med honom och de satte på nå gelegrunka och bandage. Måste säga att det var riktigt bra för han verkar inte ha haft nå ont trots de stora blåsorna. Och han har varit jätte duktig och låtit bandaget sitta så nu är det nästan läkt. Hoppas nu han lärt sig att inte pilla på spisen iaf...
  2. 1
    Gösta klåfinger... Gösta ska pilla på allting nu för tiden. Han kommer driva mig till vansinne...
    Imåndags resulterade hans pillande i en åktur till sjukhuset. För när jag vände ryggen till i två sekunder så hade han hämtat en stol och klättrat upp och pillat på en varmspisplatta... Gick som tur var rätt så bra med bara två brända fingertoppar. Åkte till vårdcentralen med honom och de satte på nå gelegrunka och bandage. Måste säga att det var riktigt bra för han verkar inte ha haft nå ont trots de stora blåsorna. Och han har varit jätte duktig och låtit bandaget sitta så nu är det nästan läkt. Hoppas nu han lärt sig att inte pilla på spisen iaf...
  3. Medlem sedan
    Mar 1998
    #2
    Åh, fy! Inte roligt, men det händer väl nästan alla, tyvärr. Eller iaf varannan unge här... Äldsta och sonen har bränt sig på spisplattan resp. ugnen.
  4. 2
    Åh, fy! Inte roligt, men det händer väl nästan alla, tyvärr. Eller iaf varannan unge här... Äldsta och sonen har bränt sig på spisplattan resp. ugnen.

Liknande trådar

  1. Nu går Gösta oxå ;)
    By myet in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-01, 19:17
  2. Klåfinger...
    By myet in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-18, 21:05
  3. Nu är även Gösta 1år!
    By myet in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-14, 20:48
  4. Herr klåfinger
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-04, 18:42
  5. Gösta!!!
    By Marre m Jesper -5d in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 21:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar