Cornelias lillebror är här! <3
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Cornelias lillebror är här! <3

    Jisses vad det gick snabbt och nära fem veckor för tidigt! Men nu är vi hemma igen och mår bra båda två !!

    Måndagen den 30:e augusti blev Cornelia storasyster till lille Colin!

    Så nu får vi se hur det går för er andra två med era 1:e datum

    Skriver lite fler rader sedan när orken trillar på!!

    Kramar i massor!!
    ♥Goaste lilla Cornelia född den 17:e Maj 2006 (bf 24/5-06)♥
    ♥Vårt underverk Colin född den 30:e Aug 2010 (bf 1/10-10)♥
  2. 1
    Cornelias lillebror är här! <3 Jisses vad det gick snabbt och nära fem veckor för tidigt! Men nu är vi hemma igen och mår bra båda två !!

    Måndagen den 30:e augusti blev Cornelia storasyster till lille Colin!

    Så nu får vi se hur det går för er andra två med era 1:e datum

    Skriver lite fler rader sedan när orken trillar på!!

    Kramar i massor!!
  3. Medlem sedan
    Mar 2006
    #2

    Men herregud vad tidigt :)

    Jag har inte ens en tanke på att jag kan få för tidigt, men man vet ju aldrig hur de väljer att göra

    Massor med grattis, vad kul! Och en lillebror...är det ju på väg här med. Såvida inte den lilla felprocenten slår in och det är en tjej ändå. Tror det ska mycket till om det ska va fel, på ul fick de nån bild underifrån på rumpan med benen isär, så vi är rätt säkra på brorsan.

    Ta hand om er och massa kramar på hela familjen!
  4. 2
    Men herregud vad tidigt :) Jag har inte ens en tanke på att jag kan få för tidigt, men man vet ju aldrig hur de väljer att göra

    Massor med grattis, vad kul! Och en lillebror...är det ju på väg här med. Såvida inte den lilla felprocenten slår in och det är en tjej ändå. Tror det ska mycket till om det ska va fel, på ul fick de nån bild underifrån på rumpan med benen isär, så vi är rätt säkra på brorsan.

    Ta hand om er och massa kramar på hela familjen!
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Grattis!!!

    Så lille Colin hade så bråttom till världen! Härligt att ni mår bra! Ser fram emot att höra mer, förlossningsfreak som jag är! Och ett litet bildbevis vill vi också ha, så vi kan sukta lite..!

    Kramar
  6. 3
    Grattis!!! Så lille Colin hade så bråttom till världen! Härligt att ni mår bra! Ser fram emot att höra mer, förlossningsfreak som jag är! Och ett litet bildbevis vill vi också ha, så vi kan sukta lite..!

    Kramar
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Oj, han hade bråttom han! Stort Grattis till lillebror Colin! Ser också fram emot att höra mer sen när ork finns Sköt om er nu!

    Kram!
  8. 4
    Oj, han hade bråttom han! Stort Grattis till lillebror Colin! Ser också fram emot att höra mer sen när ork finns Sköt om er nu!

    Kram!
  9. Jenny m Max o Molly
    #5
    Grattis till lillebror! Du hann ju före mig, jag skulle ju ha en hel månad innan dig och så slog du mig med två dagar...hehe... Mitt planerade snitt blev gjort den 1/9 och då kom Max lillebror till världen!

    Grattis, grattis än en gång!
  10. 5
    Grattis till lillebror! Du hann ju före mig, jag skulle ju ha en hel månad innan dig och så slog du mig med två dagar...hehe... Mitt planerade snitt blev gjort den 1/9 och då kom Max lillebror till världen!

    Grattis, grattis än en gång!

Liknande trådar

  1. Cornelias syster
    By Anonym in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-05-12, 12:36
  2. Cornelias tur!! 3 år idag!!! :)
    By M med C & C in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-05-27, 21:37
  3. Cornelias förlossning ( lång)
    By Folkabo in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-09-22, 22:35
  4. Cornelias förlossning (lång)
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 19:53
  5. Så var det Cornelias tur!! :)
    By M med C & C in forum _0605 Majbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-05-18, 07:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar