Vad blev det i födelsedagspresent?
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Vad blev det i födelsedagspresent?

    Alicia fick en nya säng av mormor och morfar, med utdragbar hylla i huvudgaveln, väckarklocka och en Hello Kitty kudde.
    Av oss fick hon dessa hemska hamstrar som ni säkert känner till...
    Moxie dockor, böcker, några filmer och lite kläder blev det också.

    Till jul har hon önskat sig en kamera och en MP3... Eh?? Vad hände med leksakerna??? Några år till ska de väl leka med leksaker eller? Kanske får bli något spel till Wii eller Xboxen.
  2. 1
    Vad blev det i födelsedagspresent? Alicia fick en nya säng av mormor och morfar, med utdragbar hylla i huvudgaveln, väckarklocka och en Hello Kitty kudde.
    Av oss fick hon dessa hemska hamstrar som ni säkert känner till...
    Moxie dockor, böcker, några filmer och lite kläder blev det också.

    Till jul har hon önskat sig en kamera och en MP3... Eh?? Vad hände med leksakerna??? Några år till ska de väl leka med leksaker eller? Kanske får bli något spel till Wii eller Xboxen.
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Juni fyller år om två veckor, men jag har köpt klart presenterna redan. Det blir en docksäng, en barbie, en rosa mjukishäst, och lite annat rosa prinsesstjafs En superfin klänning från House of Lola som hon blev helt kär i, och en rosa Brio-dockvagn från mormor och morfar. Och massa annat...

    Till jul blir det bl.a. den supersöta Rubens baby-dockan Emma.

    Juni önskar sig också en kamera och en "riktig telefon". Det är lite tidigt tycker jag för en kamera, men storasyster ska få en när hon fyller 8 har jag tänkt, så får vi se hur det funkar. Men mobil blir det inte tal om!
  4. 2
    Juni fyller år om två veckor, men jag har köpt klart presenterna redan. Det blir en docksäng, en barbie, en rosa mjukishäst, och lite annat rosa prinsesstjafs En superfin klänning från House of Lola som hon blev helt kär i, och en rosa Brio-dockvagn från mormor och morfar. Och massa annat...

    Till jul blir det bl.a. den supersöta Rubens baby-dockan Emma.

    Juni önskar sig också en kamera och en "riktig telefon". Det är lite tidigt tycker jag för en kamera, men storasyster ska få en när hon fyller 8 har jag tänkt, så får vi se hur det funkar. Men mobil blir det inte tal om!
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Alva fick faktiskt en MP3 av sin faster och gammelfarmor! En rosa grej som byter låt när man skakar på den
    Av oss fick hon lips till xboxen och en pet shop-figur, det blev också en pet shop-hus och fler figurer av morföräldrarna och mina syskon. För pengar hon fick av farmor o farfar köpte Alva själv ett sminkhuvud (förskräckligt, hela huset blir nedkladdat!!), asfaltkritor och en discolampa. Och så fick hon godis!
    Vad är det för hemska hamstrar ni gav henne? Dom känner jag inte till tror jag
  6. 3
    Alva fick faktiskt en MP3 av sin faster och gammelfarmor! En rosa grej som byter låt när man skakar på den
    Av oss fick hon lips till xboxen och en pet shop-figur, det blev också en pet shop-hus och fler figurer av morföräldrarna och mina syskon. För pengar hon fick av farmor o farfar köpte Alva själv ett sminkhuvud (förskräckligt, hela huset blir nedkladdat!!), asfaltkritor och en discolampa. Och så fick hon godis!
    Vad är det för hemska hamstrar ni gav henne? Dom känner jag inte till tror jag

Liknande trådar

  1. Födelsedagspresent
    By Vimse in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-23, 22:53
  2. Födelsedagspresent
    By Cherinne in forum Bokstavsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-07-06, 17:02
  3. Vad ge i födelsedagspresent?
    By nikki73 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-05-28, 17:34
  4. Födelsedagspresent
    By -liten- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 14:58
  5. Födelsedagspresent...
    By sienna in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 17:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar