Bloggar ni?
_0606 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2000
    #1

    Bloggar ni?

    Ifall nu någon kommer in och kikar allt som ibland. Är det någon av er som har någon blogg? Kan vara kul att kika i, tänkte jag.

    Själv bloggar jag på http://scrapsofmalwa.blogspot.com där jag dels visar mina scrapalster, dels berättar lite om det som händer hemma hos oss. Ni är välkomna in och kika!
    Malin m Alexandra 0103 o Olivia 0606
  2. 1
    Bloggar ni? Ifall nu någon kommer in och kikar allt som ibland. Är det någon av er som har någon blogg? Kan vara kul att kika i, tänkte jag.

    Själv bloggar jag på http://scrapsofmalwa.blogspot.com där jag dels visar mina scrapalster, dels berättar lite om det som händer hemma hos oss. Ni är välkomna in och kika!
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Nej inte jag. Jag tycker jag har svårt att uttrycka mig i skrift. Jag är en "pratare" egentligen. Jag kan prata i telefon i timtal. Men jag går gärna in och läser på din blogg!
  4. 2
    Nej inte jag. Jag tycker jag har svårt att uttrycka mig i skrift. Jag är en "pratare" egentligen. Jag kan prata i telefon i timtal. Men jag går gärna in och läser på din blogg!
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Nej, det gör jag inte. Ibland har jag bloggat om jag har varit ute och rest, men inte till vardags. Läser gärna din. Minns sedan tidigare att du var duktig att skriva.
  6. 3
    Nej, det gör jag inte. Ibland har jag bloggat om jag har varit ute och rest, men inte till vardags. Läser gärna din. Minns sedan tidigare att du var duktig att skriva.

Liknande trådar

  1. Ni som bloggar el läser bloggar *enkät*
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2010-09-29, 12:45
  2. Bloggar?
    By Alexiiaa89 in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-06-15, 11:27
  3. Bloggar
    By Helene o Saga in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-29, 16:39
  4. Bloggar ni?
    By Jolie in forum _0806 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-26, 09:09
  5. Bra bloggar?
    By bunozi in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-06, 21:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar