Lite tidigt ute kanske - julklappar!
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Lite tidigt ute kanske - julklappar!

    Hörrni, jag har börjat fundera på julklappar och tänkte försöka ha de klara till långt före jul denna gång. Det står dock helt stilla i mitt huvud vad vi ska ge Jonna.

    Vad ska ni ge era 4-åringar?
    Kram
    ♥ Rebecka med Jonna 060506 & Maja 090820 ♥
    ♥♥ Störst av allt är kärleken ♥♥

    Bloggen!
  2. 1
    Lite tidigt ute kanske - julklappar! Hörrni, jag har börjat fundera på julklappar och tänkte försöka ha de klara till långt före jul denna gång. Det står dock helt stilla i mitt huvud vad vi ska ge Jonna.

    Vad ska ni ge era 4-åringar?
    Kram
  3. Medlem sedan
    Mar 2006
    #2

    Har också redan börjat fundera :)

    Nellie har börjat skriva en önskelista på kylskåpet. Tror hon fått med hela leksakskatalogen dock

    Tror det blir någon sorts Barbie, för det har hon önskat länge. Kanske nån bok, dem älskar hon.

    Figurstansar och annat pyssel är jättepoppis just nu. Klippa och klistra och måla.

    Kanske nåt lego för det har hon inget alls, men jag vet inte om hon är så intresserad.

    Hon önskar sig en pingvin som var med i katalogerna för nåt år sen. Som har en bebis i magen och låter, men den kostar runt 8-900 och den tänker jag inte köpa, för det första tycker jag den är för dyr för ett barn och hon lär bara tröttna.

    Får se vad det blir, det är ju ett tag kvar. Jag ska vänta med att köpa dock, så det inte blir för mycket saker. Känns som om barn har lite för mycket saker och att de inte uppskattar dem riktigt. Har pratat med henne om att rensa lite så att kanske tomten kan komma med något nytt.

    Jag ÄLSKAR jul, så jag tycker det kan gå fort. Och då har ju lillebror kommit också
  4. 2
    Har också redan börjat fundera :) Nellie har börjat skriva en önskelista på kylskåpet. Tror hon fått med hela leksakskatalogen dock

    Tror det blir någon sorts Barbie, för det har hon önskat länge. Kanske nån bok, dem älskar hon.

    Figurstansar och annat pyssel är jättepoppis just nu. Klippa och klistra och måla.

    Kanske nåt lego för det har hon inget alls, men jag vet inte om hon är så intresserad.

    Hon önskar sig en pingvin som var med i katalogerna för nåt år sen. Som har en bebis i magen och låter, men den kostar runt 8-900 och den tänker jag inte köpa, för det första tycker jag den är för dyr för ett barn och hon lär bara tröttna.

    Får se vad det blir, det är ju ett tag kvar. Jag ska vänta med att köpa dock, så det inte blir för mycket saker. Känns som om barn har lite för mycket saker och att de inte uppskattar dem riktigt. Har pratat med henne om att rensa lite så att kanske tomten kan komma med något nytt.

    Jag ÄLSKAR jul, så jag tycker det kan gå fort. Och då har ju lillebror kommit också

Liknande trådar

  1. lite tidigt kanske...
    By mandapanda in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-04-14, 23:24
  2. lite tidigt kanske men
    By Smirran in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2010-10-24, 23:38
  3. Lite tidigt kanske..
    By -Grynet- in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-01-22, 11:28
  4. Kanske lite tidigt
    By Tise m Valter in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 11:09
  5. Lite tidigt kanske...
    By -Labolina in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-20, 07:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar