Naken, sol och bad
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Naken, sol och bad

    Tänkte bara kolla av om några av er härliga människor här inne brukar tillbringa somrarna vid någon av våra nakenstränder eller de stränder där det är blandat (naket/påklätt)?

    Själv brukar jag åka ner till Öland och då vara en del ovanför Böda, vid Homrevet och/eller på Gotland på norra Fårö. Långa vita varma stränder...

    Sommaren är ju tyvärr slut, men det kommer ju en ny redan nästa år
  2. 1
    Naken, sol och bad Tänkte bara kolla av om några av er härliga människor här inne brukar tillbringa somrarna vid någon av våra nakenstränder eller de stränder där det är blandat (naket/påklätt)?

    Själv brukar jag åka ner till Öland och då vara en del ovanför Böda, vid Homrevet och/eller på Gotland på norra Fårö. Långa vita varma stränder...

    Sommaren är ju tyvärr slut, men det kommer ju en ny redan nästa år
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Nja är inte så mycket för nakenhet om det inte är sex inblandat. Tycker nakenhet då är närmast avtändande.

    Däremot så är jag gärna tillsammans med en partner nakna på en öde badstrand. Sol, vatten, nakna kroppar och sex är en trevlig kombination. Fast sand kan vara lite obehagligt i det här sammanhanget .
  4. 2
    Nja är inte så mycket för nakenhet om det inte är sex inblandat. Tycker nakenhet då är närmast avtändande.

    Däremot så är jag gärna tillsammans med en partner nakna på en öde badstrand. Sol, vatten, nakna kroppar och sex är en trevlig kombination. Fast sand kan vara lite obehagligt i det här sammanhanget .
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #3
    Nejtack, jag tycker inte om att se nakna personer, vill inte ha nakna främmande personer runt omkring mig, sedan trivs jag inte med att vara naken, de enda gångerna jag är naken är när jag duschar, badar eller älskar med sambon. Jag tycker inte ens om att duscha offentligt.
  6. 3
    Nejtack, jag tycker inte om att se nakna personer, vill inte ha nakna främmande personer runt omkring mig, sedan trivs jag inte med att vara naken, de enda gångerna jag är naken är när jag duschar, badar eller älskar med sambon. Jag tycker inte ens om att duscha offentligt.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Skulle vara...

    kul att testa någon gång men jag kan säga nu direkt att det skulle kännas obekvämt att knalla omkring med doppvärmen ute i fria luften sådär offentligt. Blir nog till att ligga ner hela tiden
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  8. 4
    Skulle vara... kul att testa någon gång men jag kan säga nu direkt att det skulle kännas obekvämt att knalla omkring med doppvärmen ute i fria luften sådär offentligt. Blir nog till att ligga ner hela tiden

Liknande trådar

  1. Naken
    By mum66 in forum Tonåringar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2018-07-12, 16:32
  2. Nu e man naken
    By M@ckan in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-13, 21:38
  3. Naken?
    By Mackan in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 08:43
  4. Naken på jobbet??
    By anonymt namn in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 17:43
  5. Naken
    By jenka6 in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 11:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar