SKA BLI MORMOR
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    SKA BLI MORMOR

    Hej på er

    Är i blandade känslor... jag har nämligen fått veta att jag ÅSA JAG ska bli mormor haha skrattar lite för jag är ju mamma åt en 10 månaders och de känns som man nyligen blev "MAMMA" så har man fått veta att man nu ska bli Mormor... men jag är glad för henne de är vad hon vill och jag ska stötta henne och finnas här.. men de är ju såååååååååå stort liksom ..Mormor är ju min mamma inte jag... Men nu är de så iallafall.

    Jag ska glädjas med min dotter och finnas där men jag kommer ju vara såå orolig om inte värre mot när jag själv va gravid.. Tur är ju att jag själv inte är gravid då hade de kännt super konstigt...

    Kram På er
    Åsa Nore
    Bloggar på: http://familjennore.bloggagratis.se/

    Även blogg av tankar kring sorgen/Tankar att mista sitt barn : http://livetutanmittbarn.bloggagratis.se/
  2. 1
    SKA BLI MORMOR Hej på er

    Är i blandade känslor... jag har nämligen fått veta att jag ÅSA JAG ska bli mormor haha skrattar lite för jag är ju mamma åt en 10 månaders och de känns som man nyligen blev "MAMMA" så har man fått veta att man nu ska bli Mormor... men jag är glad för henne de är vad hon vill och jag ska stötta henne och finnas här.. men de är ju såååååååååå stort liksom ..Mormor är ju min mamma inte jag... Men nu är de så iallafall.

    Jag ska glädjas med min dotter och finnas där men jag kommer ju vara såå orolig om inte värre mot när jag själv va gravid.. Tur är ju att jag själv inte är gravid då hade de kännt super konstigt...

    Kram På er
    Åsa Nore
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Grattis! Det kommer säkert bli jättebra ska du se Massa kramar!
  4. 2
    Grattis! Det kommer säkert bli jättebra ska du se Massa kramar!

Liknande trådar

  1. Mormor ....
    By kanijo in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-09-12, 14:31
  2. Min mormor
    By ango in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-08-11, 07:07
  3. mormor vid 38 år
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 08:35
  4. Mormor?
    By Mama_A in forum Tonåringar
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 12:50
  5. Min mormor och jag...
    By miia1977 in forum Ur barnamun
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 17:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar