Träffen i november
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Träffen i november

    Blir träffen den 16e, 17e eller 18e sist o slutligen?? Vill så gärna träffas
    Mamma till Hannah (sept 04) och Noah (juli 07)
  2. 1
    Träffen i november Blir träffen den 16e, 17e eller 18e sist o slutligen?? Vill så gärna träffas
  3. Medlem sedan
    Mar 2007
    #2
    Blir träffen den 16e, 17e eller 18e sist o slutligen?? Vill så gärna träffas
    Hej på er. Jag vill också hemskt gärna träffas, men det är inte helt säkert att jag åker upp på den där konferensen så anpassa er inte efter när jag kan (17:e) För att röra till det lite för er så kan jag säga att 15:e också passar mig bra
    Mamma till världens goaste lille Elmer, född 070801
  4. 2
    Blir träffen den 16e, 17e eller 18e sist o slutligen?? Vill så gärna träffas
    Hej på er. Jag vill också hemskt gärna träffas, men det är inte helt säkert att jag åker upp på den där konferensen så anpassa er inte efter när jag kan (17:e) För att röra till det lite för er så kan jag säga att 15:e också passar mig bra
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Vill jag med!!! !Var?När? hur?
  6. 3
    Vill jag med!!! !Var?När? hur?
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Bombina, Myran och jag bestämde 18/11 utifrån att det datumet passade oss bäst när vi tyckte det var dags för middagsträff igen (var så länge sedan). Skulle det nu vara så att det är jättemånga som vill med som inte kan just det datumet så kan vi självklart titta på alternativt datum.
    Jag kan dock endast 18/11 den veckan och jag tror både Bombina och Myran bara kunde 1 eller 2 dagar också.

    Men kom gärna med förslag på annat datum annars! :-)

    Ursprungstråden ligger lite längre ner på denna sidan.
  8. 4
    Bombina, Myran och jag bestämde 18/11 utifrån att det datumet passade oss bäst när vi tyckte det var dags för middagsträff igen (var så länge sedan). Skulle det nu vara så att det är jättemånga som vill med som inte kan just det datumet så kan vi självklart titta på alternativt datum.
    Jag kan dock endast 18/11 den veckan och jag tror både Bombina och Myran bara kunde 1 eller 2 dagar också.

    Men kom gärna med förslag på annat datum annars! :-)

    Ursprungstråden ligger lite längre ner på denna sidan.
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Jo det var ju i ursprungstråden det kom upp förslag på många andra datum men inget blev beslutat.
    Men då bokar jag in 18/11 om ingen protesterar högljutt
  10. 5
    Jo det var ju i ursprungstråden det kom upp förslag på många andra datum men inget blev beslutat.
    Men då bokar jag in 18/11 om ingen protesterar högljutt

Liknande trådar

  1. Det är november..!! :(
    By justEmmie in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-11-22, 20:24
  2. fb den 11 november
    By mammakarro89 in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-11-02, 22:50
  3. November-08
    By linnea09 in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-03-25, 10:56
  4. Träffen i Sthlm den 15 november..
    By *N-M* in forum Autismspektrum
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-24, 19:51
  5. 4:e november!
    By lizape in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-18, 06:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar