Tredje barnet på G
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Tredje barnet på G

    Idag var vi iväg på det tredje ultraljudet inkl KUB.
    Allt såg så bra ut och äntligen kunde jag slappna av lite.
    Vilken fining därinne!
    Frances och Ella ska bli storasystrar om allt går som det ska och vi får hoppas att det inte blir den 1 april
    BF den 10 april men jag får ju inte föda vaginalt, så vi får se vilket datum för snitt det blir.

    Glada hälsningar från Nina med Frances, Ella och minstingen
  2. 1
    Tredje barnet på G Idag var vi iväg på det tredje ultraljudet inkl KUB.
    Allt såg så bra ut och äntligen kunde jag slappna av lite.
    Vilken fining därinne!
    Frances och Ella ska bli storasystrar om allt går som det ska och vi får hoppas att det inte blir den 1 april
    BF den 10 april men jag får ju inte föda vaginalt, så vi får se vilket datum för snitt det blir.

    Glada hälsningar från Nina med Frances, Ella och minstingen
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Grattis! Då får vi hoppas att allt går bra och att de inte har pl.snitt på fredagar.
  4. 2
    Grattis! Då får vi hoppas att allt går bra och att de inte har pl.snitt på fredagar.
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Tack tack!
    Hehe, turligt nog så läggs planerade snitt in i vecka 39, så jag slipper oroa mig för fredagen den 13e


    Grattis! Då får vi hoppas att allt går bra och att de inte har pl.snitt på fredagar.
  6. 3
    Tack tack!
    Hehe, turligt nog så läggs planerade snitt in i vecka 39, så jag slipper oroa mig för fredagen den 13e


    Grattis! Då får vi hoppas att allt går bra och att de inte har pl.snitt på fredagar.
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    JAg tänkte mer på fredag 1:a april.
    13 april 2011 är en onsdag.

    Mitt pl.snitt skedde i v38+3, här läggs snitten någon gång efter 38 fulla veckor och på tisdagar eller torsdagar (var det då i alla fall9.
  8. 4
    JAg tänkte mer på fredag 1:a april.
    13 april 2011 är en onsdag.

    Mitt pl.snitt skedde i v38+3, här läggs snitten någon gång efter 38 fulla veckor och på tisdagar eller torsdagar (var det då i alla fall9.
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    13 maj är nästa möjliga fredag den 13:e från och med nu. Sedan ingen mer på resten av året, så jag kan garantera dig att det inte blir födelsedagen!
  10. 5
    13 maj är nästa möjliga fredag den 13:e från och med nu. Sedan ingen mer på resten av året, så jag kan garantera dig att det inte blir födelsedagen!
  11. Medlem sedan
    Mar 2000
    #6
    Åh, vad roligt! Jättestort grattis, Nina! Och till hela familjen också, förstås. Vilka fina storasystrar Frances och Ella kommer att bli.

    kram
    /Kat
    lyrasmamma.wordpress.com
  12. 6
    Åh, vad roligt! Jättestort grattis, Nina! Och till hela familjen också, förstås. Vilka fina storasystrar Frances och Ella kommer att bli.

    kram
    /Kat
  13. Medlem sedan
    Sep 2003
    #7
    Hihi, tack, nu kan jag slappna av vad det gäller den 13e i alla fall!
    Jag hade inte ens kollat efter vilken dag den 13e var.
    Ja, undrar om man får neka ett snittdatum?
    Det är kanske samma som gäller här angående vecka, jag minns inte riktigt för Ellas datum strulade lite

    13 maj är nästa möjliga fredag den 13:e från och med nu. Sedan ingen mer på resten av året, så jag kan garantera dig att det inte blir födelsedagen!
  14. 7
    Hihi, tack, nu kan jag slappna av vad det gäller den 13e i alla fall!
    Jag hade inte ens kollat efter vilken dag den 13e var.
    Ja, undrar om man får neka ett snittdatum?
    Det är kanske samma som gäller här angående vecka, jag minns inte riktigt för Ellas datum strulade lite

    13 maj är nästa möjliga fredag den 13:e från och med nu. Sedan ingen mer på resten av året, så jag kan garantera dig att det inte blir födelsedagen!
  15. Medlem sedan
    Sep 2003
    #8
    Åh tack Kat Ja, de kommer bli ena riktiga finingar till storasystrar.
    Vad kul att få se en bild på din minsting!

    (Är du med på facebook? Du behöver inte svara om du inte vill)
    Jag kikar in på din blogg ibland.

    Stor kram, Nina


    Åh, vad roligt! Jättestort grattis, Nina! Och till hela familjen också, förstås. Vilka fina storasystrar Frances och Ella kommer att bli.

    kram
    /Kat
  16. 8
    Åh tack Kat Ja, de kommer bli ena riktiga finingar till storasystrar.
    Vad kul att få se en bild på din minsting!

    (Är du med på facebook? Du behöver inte svara om du inte vill)
    Jag kikar in på din blogg ibland.

    Stor kram, Nina


    Åh, vad roligt! Jättestort grattis, Nina! Och till hela familjen också, förstås. Vilka fina storasystrar Frances och Ella kommer att bli.

    kram
    /Kat
  17. Medlem sedan
    Mar 2000
    #9
    Japp, jag finns där. Jag skickar ett privat meddelande till dig här på Aff. =)

    kram
    lyrasmamma.wordpress.com
  18. 9
    Japp, jag finns där. Jag skickar ett privat meddelande till dig här på Aff. =)

    kram
  19. Medlem sedan
    Sep 2003
    #10
    Kul!

    Kram

    Japp, jag finns där. Jag skickar ett privat meddelande till dig här på Aff. =)

    kram
  20. 10
    Kul!

    Kram

    Japp, jag finns där. Jag skickar ett privat meddelande till dig här på Aff. =)

    kram
  21. Medlem sedan
    Sep 2002
    #11
    Stort grattis! Vad roligt med en trea:-)
  22. 11
    Stort grattis! Vad roligt med en trea:-)
  23. Medlem sedan
    Nov 2003
    #12
    Grattis, vad roligt! Men det är väl inget fel på 1 april, då är vår minsting Leah född Hon var beräknad 9 april.
  24. 12
    Grattis, vad roligt! Men det är väl inget fel på 1 april, då är vår minsting Leah född Hon var beräknad 9 april.
  25. Medlem sedan
    Sep 2003
    #13
    Tack så mycket
    det blir spännande att se vad det är för en liten en därinne

    Stort grattis! Vad roligt med en trea:-)
  26. 13
    Tack så mycket
    det blir spännande att se vad det är för en liten en därinne

    Stort grattis! Vad roligt med en trea:-)
  27. Medlem sedan
    Sep 2003
    #14
    Tack, ja, jättesköj ska det bli
    Nej jag tänkte mer på om barnet kommer att bli kallad för aprilskämtet eller nåt, man vet ju aldrig



    Grattis, vad roligt! Men det är väl inget fel på 1 april, då är vår minsting Leah född Hon var beräknad 9 april.
  28. 14
    Tack, ja, jättesköj ska det bli
    Nej jag tänkte mer på om barnet kommer att bli kallad för aprilskämtet eller nåt, man vet ju aldrig



    Grattis, vad roligt! Men det är väl inget fel på 1 april, då är vår minsting Leah född Hon var beräknad 9 april.

Liknande trådar

  1. Tredje barnet...
    By anonymt namn in forum Förlossning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-06-21, 23:35
  2. Tredje barnet - Hej hej!
    By vildeo in forum _0907 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-03, 18:53
  3. Ang kön på tredje barnet
    By wina in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-03, 11:37
  4. Om tredje barnet!
    By Debbie in forum Många barn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2006-11-24, 12:25
  5. Tredje barnet pa väg..
    By Lizzie in forum Bilsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 16:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar