9-årsdagen!!
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    9-årsdagen!!

    Tänk att våra små sötisar har fyllt hela 9 år( eller ska snart ). Det som Nova önskade sig var att få ta hål i öronen så det gick vi och gjorde dagen innan födelsedagen. I morgon fyller hennes storasyster 13 år och i helgen kommer mina föräldrar och ska fira tjejerna.
    Jag är så glad och stolt över min fina och kloka 9-åring. Det är inte klokt vad tiden går fort.
  2. 1
    9-årsdagen!! Tänk att våra små sötisar har fyllt hela 9 år( eller ska snart ). Det som Nova önskade sig var att få ta hål i öronen så det gick vi och gjorde dagen innan födelsedagen. I morgon fyller hennes storasyster 13 år och i helgen kommer mina föräldrar och ska fira tjejerna.
    Jag är så glad och stolt över min fina och kloka 9-åring. Det är inte klokt vad tiden går fort.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Ja, idag är min lilla prins också 9..tiden står verkligen inte stilla. Han är en så bra kille som gör mamma stolt dagligen! Vilken tur vi haft som fått våra barn!
  4. 2
    Ja, idag är min lilla prins också 9..tiden står verkligen inte stilla. Han är en så bra kille som gör mamma stolt dagligen! Vilken tur vi haft som fått våra barn!
  5. Medlem sedan
    Aug 1999
    #3
    Grattis i efterskott..
  6. 3
    Grattis i efterskott..
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Ja, vi har verkligen haft tur!! Grattis till din 9-åring också.
  8. 4
    Ja, vi har verkligen haft tur!! Grattis till din 9-åring också.

Liknande trådar

  1. 1-årsdagen!
    By Elle82 in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-10-10, 08:52
  2. 1-årsdagen!
    By mosemma in forum _0806 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-20, 09:34
  3. 5-årsdagen?
    By Marie_AOA in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-03-13, 20:23
  4. 1-årsdagen
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-01-09, 07:45
  5. På 2-årsdagen...
    By kanijo in forum Värme & medkänsla
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-26, 16:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar