"Kapsyla" eller "korka".
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1
  2. 1
    "Kapsyla" eller "korka". http://sv.wikipedia.org/wiki/GHB
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    jag tror att jag är med på vad du menar. Tack för tipset.
  4. 2
    jag tror att jag är med på vad du menar. Tack för tipset.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Jag hade en kille som kapsylade hemma hos mig. Han berättade vad det var och sådär, men det var artontusen år sen och jag visste ingenting så jag bara Jaha, okej. Sen sov han som törnrosa tills häcken växt sig kämpahög och efteråt när jag förstod vad det var, fy fan. Tänk om han legat hos mig och dött? Han var liksom oväckbar, och det verkade inte ens vara gött.
    Knark är bajs.
  6. 3
    Jag hade en kille som kapsylade hemma hos mig. Han berättade vad det var och sådär, men det var artontusen år sen och jag visste ingenting så jag bara Jaha, okej. Sen sov han som törnrosa tills häcken växt sig kämpahög och efteråt när jag förstod vad det var, fy fan. Tänk om han legat hos mig och dött? Han var liksom oväckbar, och det verkade inte ens vara gött.
    Knark är bajs.
  7. Medlem sedan
    Mar 1998
    #4
    Jo, förstod det. Otäcka saker.
  8. 4
    Jo, förstod det. Otäcka saker.
  9. Medlem sedan
    Sep 2006
    #5
    okej, jag ändrar mig, jag förstår ingenting.
  10. 5
    okej, jag ändrar mig, jag förstår ingenting.
  11. Medlem sedan
    Dec 2007
    #6
    Hurv, ja allihopa. Det är just när man kapsylar i samband med alkohol som man ligger och bara dör precis när man ser ut som man sover och ingen bryr sig. Det blir inget drama, folk omkring tror att du fyllesover, det är bara det att du vaknar inte mer.

    Lär era ungdomar att TA HAND om sina fulla kamrater, och leverera dom hos föräldrar eller annan nykter vuxen.
  12. 6
    Hurv, ja allihopa. Det är just när man kapsylar i samband med alkohol som man ligger och bara dör precis när man ser ut som man sover och ingen bryr sig. Det blir inget drama, folk omkring tror att du fyllesover, det är bara det att du vaknar inte mer.

    Lär era ungdomar att TA HAND om sina fulla kamrater, och leverera dom hos föräldrar eller annan nykter vuxen.

Liknande trådar

  1. "Citattecken" eller "situationstecken"??
    By Mika in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-11-04, 16:57
  2. Är ni "sparare" eller "kastare"??
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2010-07-20, 07:00
  3. "snippan" och "snoppen"? eller vad
    By kattis,moa o gustav in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-16, 20:09
  4. v v eller "v14" för "vuxen" dotter?
    By KA_Johansson in forum Separation
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-12, 22:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar