2:a på G (även i febgruppen)
_0801 Januaribarn
  1. Anonym
    #1

    2:a på G (även i febgruppen)

    Då det fortfarande är tidigt så är jag lite anonym, men vill ändå skrika ut... JAG ÄR GRAVID igen!! Hoppas på att det kommer en lillebror/lillasyster till vår dotter i mitten av maj..

    Mår just nu riktigt illa, tror jag får tillbaka att jag inte mådde illa med dottern. Är det fler som väntar fler barn från den här gruppen nu??

    Kram på er alla..
  2. 1
    2:a på G (även i febgruppen) Då det fortfarande är tidigt så är jag lite anonym, men vill ändå skrika ut... JAG ÄR GRAVID igen!! Hoppas på att det kommer en lillebror/lillasyster till vår dotter i mitten av maj..

    Mår just nu riktigt illa, tror jag får tillbaka att jag inte mådde illa med dottern. Är det fler som väntar fler barn från den här gruppen nu??

    Kram på er alla..
  3. Anonym
    #2
    Här ska det också bli en tvåa Väldigt nytt än så länge så jag håller mig anonym en stund
  4. 2
    Här ska det också bli en tvåa Väldigt nytt än så länge så jag håller mig anonym en stund
  5. Anonym
    #3
    Ja men då vet jag vem du är, enkelt att lista ut.. Grattis i massor!
  6. 3
    Ja men då vet jag vem du är, enkelt att lista ut.. Grattis i massor!
  7. Anonym
    #4
    åå vad spännande! Vilken ankomstgrupp kommer du tillhöra? Vore ju jätteskoj om vi hamnar i samma igen.. Vem du nu än är..
  8. 4
    åå vad spännande! Vilken ankomstgrupp kommer du tillhöra? Vore ju jätteskoj om vi hamnar i samma igen.. Vem du nu än är..
  9. Anonym
    #5
    Var jag så avslöjande i mitt inlägg alltså.. Tack i alla fall
  10. 5
    Var jag så avslöjande i mitt inlägg alltså.. Tack i alla fall
  11. Medlem sedan
    May 2007
    #6
    Grattis!!

    Vi har ju redan fått vår 2a så här blir det ingen 3a på några år iaf...

    Men det är såååå kul med 2!! Mycket jobb men oj vad de har roligt tillsammans
  12. 6
    Grattis!!

    Vi har ju redan fått vår 2a så här blir det ingen 3a på några år iaf...

    Men det är såååå kul med 2!! Mycket jobb men oj vad de har roligt tillsammans
  13. Medlem sedan
    Nov 2006
    #7
    Grattis! Har nog en aning om vem du är, inte alla som skriver i båda grupperna.. Vi har fått vår tvåa redan, hon kom i juli förra året.. Det är 18 månader mellan henne och storebror! Hoppas allt går bra och att illamåendet lägger sig!
  14. 7
    Grattis! Har nog en aning om vem du är, inte alla som skriver i båda grupperna.. Vi har fått vår tvåa redan, hon kom i juli förra året.. Det är 18 månader mellan henne och storebror! Hoppas allt går bra och att illamåendet lägger sig!
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8
    Åh vad roligt. Stort grattis. Alicias lillebror (min trea) blir snart 8 månader.

    Inga flera barn på g här inte. Ingen man i sikte heller, jag och barnens pappa separerade för över ett år sedan, så det är inte riktigt aktuellt.

    Hoppas illamåendet går över snart.

    Kram
  16. 8
    Åh vad roligt. Stort grattis. Alicias lillebror (min trea) blir snart 8 månader.

    Inga flera barn på g här inte. Ingen man i sikte heller, jag och barnens pappa separerade för över ett år sedan, så det är inte riktigt aktuellt.

    Hoppas illamåendet går över snart.

    Kram
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9
    Stort grattis till dig med. Kram
  18. 9
    Stort grattis till dig med. Kram

Liknande trådar

  1. talar om även även här inne...
    By Gullan m 3 prinsar in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-03-15, 22:11
  2. Även vi har
    By Jost med Busfröna in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 07:59
  3. Även jag
    By _basilika_ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-27, 10:38
  4. Även jag är ny här!
    By *L* in forum Försöker bli med barn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 11:28
  5. Och även jag...
    By -Milou- in forum Singelmingel
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 17:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar