18/11
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    18/11

    Nu bestämmer jag (haha) att det blir middag den 18/11 som vi sa från början, annars kommer vi aldrig till skott... Vilka kan/vill hänga på? Vi kan väl börja med att se hur många vi blir innan vi bokar bord. Så måste vi komma överrens om vilken restaurang vi ska välja.
    Mamma till 4 underbara barn födda 970428, 990219, 070815, 100917. Bor i Stockholm.
  2. 1
    18/11 Nu bestämmer jag (haha) att det blir middag den 18/11 som vi sa från början, annars kommer vi aldrig till skott... Vilka kan/vill hänga på? Vi kan väl börja med att se hur många vi blir innan vi bokar bord. Så måste vi komma överrens om vilken restaurang vi ska välja.
  3. Medlem sedan
    Jul 2006
    #2
    jag kommer gärna med
    Tidigare "Vovven med Adam" med 2 valpar:
    Prinsen Adam 060425 och prinsessan Linnéa 070818
  4. 2
    jag kommer gärna med
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Vovven
    Myran
    Bombina
    Milla
    Pink
    Poppy
    Folly
  6. 3
    Vovven
    Myran
    Bombina
    Milla
    Pink
    Poppy
    Folly
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Vovven
    Myran
    Bombina
    Milla
    Pink
    Poppy
    Folly
    Tussa
  8. 4
    Vovven
    Myran
    Bombina
    Milla
    Pink
    Poppy
    Folly
    Tussa
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    Vovven
    Myran
    Bombina
    Milla
    Pink
    Poppy
    Folly
    Tussa
    Sisak
  10. 5
    Vovven
    Myran
    Bombina
    Milla
    Pink
    Poppy
    Folly
    Tussa
    Sisak
  11. Medlem sedan
    Jul 2006
    #6
    Måste tyvärr meddela att jag inte kan komma. Fk och jag är inte så sams om mina utbetalningar och kassan är väääldigt skral. Så pengar till tåg och middag finns tyvärr inte just nu. Vabbade ju så mkt i början av hösten att vi liksom inte är ikapp än.
    Hoppas ni får trevligt och att det blir en till middag när jag är lite rikare
    Tidigare "Vovven med Adam" med 2 valpar:
    Prinsen Adam 060425 och prinsessan Linnéa 070818
  12. 6
    Måste tyvärr meddela att jag inte kan komma. Fk och jag är inte så sams om mina utbetalningar och kassan är väääldigt skral. Så pengar till tåg och middag finns tyvärr inte just nu. Vabbade ju så mkt i början av hösten att vi liksom inte är ikapp än.
    Hoppas ni får trevligt och att det blir en till middag när jag är lite rikare
  13. Medlem sedan
    Oct 2007
    #7
    Nej,:-(.....kassan e skral här med,särskilt då jag verkar va sjukskriven jämnt,andra gången nu på 3 veckor....men jag "lånar"från hushållskassan och betalar tebax nästa dag-barnbidrag, ;-).KRAM på dig,så ses vi en annan gång?!
  14. 7
    Nej,:-(.....kassan e skral här med,särskilt då jag verkar va sjukskriven jämnt,andra gången nu på 3 veckor....men jag "lånar"från hushållskassan och betalar tebax nästa dag-barnbidrag, ;-).KRAM på dig,så ses vi en annan gång?!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar