Ärftligt?
Epilepsi
  1. Medlem sedan
    Aug 2010
    #1

    Ärftligt?

    Hej!
    Är gravid med vår första barn nu. Min man hade barnepilepsi när han var liten. Nu undrar jag om någon vet om det är ärftligt?
  2. 1
    Ärftligt? Hej!
    Är gravid med vår första barn nu. Min man hade barnepilepsi när han var liten. Nu undrar jag om någon vet om det är ärftligt?
  3. Medlem sedan
    Oct 2009
    #2
    Vår son fick diagnosen i slutet av förra veckan så jag har inte hunnit läsa på så mycket. Vissa former kan vara ärftliga, andra inte. Kommer inte ihåg hur det var med barnepilepsi. Kolla Wikipedia, tror jag läste lite om ärftlighet där.
  4. 2
    Vår son fick diagnosen i slutet av förra veckan så jag har inte hunnit läsa på så mycket. Vissa former kan vara ärftliga, andra inte. Kommer inte ihåg hur det var med barnepilepsi. Kolla Wikipedia, tror jag läste lite om ärftlighet där.
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Tack, det ska jag göra! Fick han diagnosen barnepilepsi eller vanlig? Om det är barnepilepsi kanske jag kan trösta dig med att min man idag är fullt frisk.
  6. 3
    Tack, det ska jag göra! Fick han diagnosen barnepilepsi eller vanlig? Om det är barnepilepsi kanske jag kan trösta dig med att min man idag är fullt frisk.

Liknande trådar

  1. ärftligt?
    By fredde39 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-28, 15:19
  2. Ärftligt?
    By Jättehemlig in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 21:36
  3. ärftligt?
    By anonymt namn in forum Shuntar och hydrocefalus
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-14, 09:20
  4. Ärftligt?
    By MAJa in forum Känsliga snack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-22, 11:00
  5. är det ärftligt?
    By Sissi82 in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 22:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar