Tack för alla grattis! Förlossningsberättelse får nog vänta tills vår vanliga dator är åter från lagning, så jag slipper hamra på den här skrothögen
Liten (vi har nästan bestämt oss för ett namn...) mest bara äter och sover. Mjölken flödar och hon har äntligen insett att man måste både gapa och suga för att få i sig något Efter förra fl kände jag mig öm både här och där och blödde som en gris (och tyckte att ont under fl kan jag ta, men ont efteråt är ju inte till någon nytta), så det är verkligen en lättnad att jag känner mig så här fräsch. Blöder betydligt mindre än vanlig mens och har inte ens behövt de där jättebindorna och har inte särskilt ont någonstans. Däremot börjar det kännas att jag inte sovit mycket senaste nätterna...

Sambon sa just idag att det bästa med att jag inte är gravid längre (ja förutom resultatet då ) är att jag blir som vanligt utan alla graviditetshormoner och jag bara skrattade för nu är det amningshormoner som gäller istället

L har hittills varit väldigt gullig och försiktig med bebisen, men vi får väl se hur det går då hon inser att hon är kvar för att stanna Har inte varit här inne och läst på ett tag, blir liksom att jag prioriterar bebis, L, äta, sova och sen så är tiden slut

Håller tummarna för er som väntar!