Ladies Night
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2001
    #1

    Ladies Night

    Hej allihopa!
    Man märker att det inte är värsta rusningen till den här sidan längre, det är inte särskilt många inlägg som skrivits sen det "snackades" om Ladies Night i början av året.
    Men nästa helg är det dags och det skulle vara roligt att hitta på något innan. Ta en drink nånstans eller så.

    Vilka blir vi som går?
    Någon som har förslag på ställe?
    Jag kommer ha ett helt hus för mig själv den kvällen för David jobbar och Edvin sover hos mormor, men då snackar vi norr-förort. Och för er som bor i stan (eller på andra sidan) blir det ett fasligt åkande och långt att ta sig därifrån till Globen sen...

    Det ska bli jätteroligt hur som helst!!

    Kram Veronica
    Veronica, mamma till världens goaste Edvin!
  2. 1
    Ladies Night Hej allihopa!
    Man märker att det inte är värsta rusningen till den här sidan längre, det är inte särskilt många inlägg som skrivits sen det "snackades" om Ladies Night i början av året.
    Men nästa helg är det dags och det skulle vara roligt att hitta på något innan. Ta en drink nånstans eller så.

    Vilka blir vi som går?
    Någon som har förslag på ställe?
    Jag kommer ha ett helt hus för mig själv den kvällen för David jobbar och Edvin sover hos mormor, men då snackar vi norr-förort. Och för er som bor i stan (eller på andra sidan) blir det ett fasligt åkande och långt att ta sig därifrån till Globen sen...

    Det ska bli jätteroligt hur som helst!!

    Kram Veronica
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Nä, här är det verkligen dött numera... Jag ska iaf med så vi ses på lördag! Hade gärna kommit till dig innan men det verkar som det finns andra planer nu? Kram!!
  4. 2
    Nä, här är det verkligen dött numera... Jag ska iaf med så vi ses på lördag! Hade gärna kommit till dig innan men det verkar som det finns andra planer nu? Kram!!

Liknande trådar

  1. Ladies night... Ni vet vad de tär va?
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2010-09-14, 20:57
  2. LADIES NIGHT!
    By -Emla- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-03-07, 21:05
  3. Ladies Night
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-09-28, 13:14
  4. Ladies Night
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 10:39
  5. Ladies Night!!!!!
    By Jenny m.Tim_Max_Olle in forum _0506 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 19:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar