Neah har blivit storasyster
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Neah har blivit storasyster

    Hej!

    Kommer ni ihåg mig?

    Mia som fick Neah 1/6 och som hade Thilde sedan innan
    Har inte varit speciellt aktiv på AFF på hur länge som helst, men hittade hit igen i slutet av graviditeten och har hängt på ankomst september 2010.

    Bebis var beräknad 25/9 men 8 låååånga dagar över tiden kom han ut, den 3/10. Allt var över på 2,5 timme och det var nästan så jag funderade på vad fasen som hände. Men jag är nöjd med förlossningen och till oss kom en lillebror. Ni kan tro att storasystrarna är stolta, det är så stort att bli storasyster! Fast Neah har kostaterat att man blir ju tyvärr inte större av att bli storasyster.

    Ha det gott allihop!
    *kram*
    //Mia - nybliven 3-barnsmamma
    -Izindra & "lillebror" 2010-10-03-
  2. 1
    Neah har blivit storasyster Hej!

    Kommer ni ihåg mig?

    Mia som fick Neah 1/6 och som hade Thilde sedan innan
    Har inte varit speciellt aktiv på AFF på hur länge som helst, men hittade hit igen i slutet av graviditeten och har hängt på ankomst september 2010.

    Bebis var beräknad 25/9 men 8 låååånga dagar över tiden kom han ut, den 3/10. Allt var över på 2,5 timme och det var nästan så jag funderade på vad fasen som hände. Men jag är nöjd med förlossningen och till oss kom en lillebror. Ni kan tro att storasystrarna är stolta, det är så stort att bli storasyster! Fast Neah har kostaterat att man blir ju tyvärr inte större av att bli storasyster.

    Ha det gott allihop!
    *kram*
    //Mia - nybliven 3-barnsmamma
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Grattis! Är dock världssämst på att minnas, men det ringer nog en liten klocka nånstans Kul med en lillebror!
  4. 2
    Grattis! Är dock världssämst på att minnas, men det ringer nog en liten klocka nånstans Kul med en lillebror!
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3
    Grattis!!
  6. 3
    Grattis!!
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Grattis!

    Det är mysigt med en trio!
  8. 4
    Grattis! Det är mysigt med en trio!
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5
    Grattis till lillebror! Jag kommer ihåg dig. Precis som du har jag hittat tillbaka nyligen och hänger inne på ankomst juli
  10. 5
    Grattis till lillebror! Jag kommer ihåg dig. Precis som du har jag hittat tillbaka nyligen och hänger inne på ankomst juli

Liknande trådar

  1. Liv har blivit storasyster
    By Nina med 3 busar in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-11, 16:06
  2. Ida har blivit storasyster!
    By Av-längtan-till-dig in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-03-24, 09:12
  3. Iza har blivit storasyster!
    By J.M76 in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-15, 18:29
  4. Ida har blivit storasyster!
    By Åsa med trean in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 21:26
  5. Nu har Sara blivit storasyster!
    By eva-med-7 barn in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-23, 22:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar