9 år på allt för föräldrar!!!
_02 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    9 år på allt för föräldrar!!!

    Nu i dagarna har jag varit medlem här på allt för föräldrar i nio år! Numera går jag väl in mer sporadiskt skall jag erkänna (har fejjan). ;-)

    Jag var relativt "nygravid" med Freja när jag hittade hit första gången. Hade tusen och åter tusen frågor om graviditet mm. ;-)

    Visste inget om "forum" etc, och det VAR nog ganska nytt då tror jag! Nu är det ju så superinne med fb, bloggar och forum etc. Känns som att man har varit med om en rolig tid i vårt realtivt nya "tjugonde århundrade"! :-) Och roligare häftigare lär det väl bli! :-)

    Tack alla ni som då väntade andra barnet för alla svar på mina virria frågor! Är några kvar från den tiden tros?! ;-)

    Kram till er! :-)

    Christina mamma till Freja och Tuva
    Christina, mamma till Freja maj-02 och Tuva okt-05
  2. 1
    9 år på allt för föräldrar!!! Nu i dagarna har jag varit medlem här på allt för föräldrar i nio år! Numera går jag väl in mer sporadiskt skall jag erkänna (har fejjan). ;-)

    Jag var relativt "nygravid" med Freja när jag hittade hit första gången. Hade tusen och åter tusen frågor om graviditet mm. ;-)

    Visste inget om "forum" etc, och det VAR nog ganska nytt då tror jag! Nu är det ju så superinne med fb, bloggar och forum etc. Känns som att man har varit med om en rolig tid i vårt realtivt nya "tjugonde århundrade"! :-) Och roligare häftigare lär det väl bli! :-)

    Tack alla ni som då väntade andra barnet för alla svar på mina virria frågor! Är några kvar från den tiden tros?! ;-)

    Kram till er! :-)

    Christina mamma till Freja och Tuva
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    Jag med...!

    Hej! Jag är ju inte inne här så mkt nuförtiden, det var mer när man var gravid o hade små barn! Med trean blev det inte så mkt heller.... Men visst har Aff eller Föräldranätet som det hette förut varit till en enorm hjälp i alla möjliga lägen, och kul at tman var med under denna utveckling!
    kram!
  4. 2
    Jag med...! Hej! Jag är ju inte inne här så mkt nuförtiden, det var mer när man var gravid o hade små barn! Med trean blev det inte så mkt heller.... Men visst har Aff eller Föräldranätet som det hette förut varit till en enorm hjälp i alla möjliga lägen, och kul at tman var med under denna utveckling!
    kram!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    12 år här. ;o)

    Jag har varit medlem sen jag blev gravid med Axel som fyller 12 år om ett par veckor. Nu är jag mest in och kikar av nostalgiska skäl, men AFF, eller fN som jag fortfarande tycker att det heter, har gett mig vänner för livet!
    --oOo-- Mamma till Axel -99, Hjalmar -02 & Signe -05 --oOo--
  6. 3
    12 år här. ;o) Jag har varit medlem sen jag blev gravid med Axel som fyller 12 år om ett par veckor. Nu är jag mest in och kikar av nostalgiska skäl, men AFF, eller fN som jag fortfarande tycker att det heter, har gett mig vänner för livet!

Liknande trådar

  1. 9 år på allt för föräldrar!!
    By lannagirl in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-10-21, 18:28
  2. Ny på allt om föräldrar
    By doftaros in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2009-06-04, 10:28
  3. allt för föräldrar
    By carolinelundin in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-10, 16:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar