Beställningssedel/-formulär....
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Beställningssedel/-formulär....

    För att kunna ta emot beställningar borde jag ha någon form av formulär eller liknande när det gäller mina smycken. Men jag hittar inget, är det någon av er som har något tips.

    I värsta fall får jag sätta maken på att sitta hela kvällen på att ordna något i office för jag behöver ha det färdigt imorgon kl 7:30.
  2. 1
    Beställningssedel/-formulär.... För att kunna ta emot beställningar borde jag ha någon form av formulär eller liknande när det gäller mina smycken. Men jag hittar inget, är det någon av er som har något tips.

    I värsta fall får jag sätta maken på att sitta hela kvällen på att ordna något i office för jag behöver ha det färdigt imorgon kl 7:30.
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2
    Jag har inget tips på var du kan hitta något tyvärr, men hade du kunnat vänta lite på det så hade jag lätt fixat ett åt dig (jag är skitbra på sådant). Men jag behöver en förlaga och ett par dagar på mig (gör det på jobbet, så det beror på min arbetsbelastning).

    Hojta till om du ändå vill ha hjälp...
  4. 2
    Jag har inget tips på var du kan hitta något tyvärr, men hade du kunnat vänta lite på det så hade jag lätt fixat ett åt dig (jag är skitbra på sådant). Men jag behöver en förlaga och ett par dagar på mig (gör det på jobbet, så det beror på min arbetsbelastning).

    Hojta till om du ändå vill ha hjälp...

Liknande trådar

  1. Formulär
    By LottaCa in forum Sängvätning & inkontinens
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2012-07-14, 08:11
  2. 5-15 formulär
    By Mamma Trött in forum Bokstavsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 12:45
  3. Formulär?
    By --Ia-- in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-12, 12:05
  4. formulär i pdf
    By Vittel in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 19:17
  5. formulär i pdf
    By Vittel in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 14:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar