Men hallå!
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Men hallå!

    Nu har det gått en månad sedan någon skrev något här! Det får bli lite ändring tycker jag.

    Får väl passa på att berätta lite om vad som händer i vårt liv då: Vi ska flytta igen Den här gången blir det till Dublin. T har redan börjat nya jobbet, är inne på tredje veckan. Jag och barnen är kvar här i Bratislava än så länge, jag har en vecka kvar på jobbet. Efter det ska jag vara "lyxhustru" ett tag. Söker jobb i Dublin och har en del på gång, men inget klart. Här ska huset och bilen säljas helst innan flytt, I Dublin blir det till att hyra lägenhet till att börja med, men vi har inte hittat någon än. Vi ser fram emot flytten hela familjen.
    S 030505 och M 050502
  2. 1
    Men hallå! Nu har det gått en månad sedan någon skrev något här! Det får bli lite ändring tycker jag.

    Får väl passa på att berätta lite om vad som händer i vårt liv då: Vi ska flytta igen Den här gången blir det till Dublin. T har redan börjat nya jobbet, är inne på tredje veckan. Jag och barnen är kvar här i Bratislava än så länge, jag har en vecka kvar på jobbet. Efter det ska jag vara "lyxhustru" ett tag. Söker jobb i Dublin och har en del på gång, men inget klart. Här ska huset och bilen säljas helst innan flytt, I Dublin blir det till att hyra lägenhet till att börja med, men vi har inte hittat någon än. Vi ser fram emot flytten hela familjen.
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    ja det är lite dålig ruljans. nästan bara jag som är i farten och det är ändå över en månad sedan jag skrev sist.

    kul att ni ska flytta. ni är verkligen ute och rör er, en annan stannar kvar på samma plätt som förut. har inte ens flyttat till hus. får se om vi flyttar till hus innan sommaren åtminstone.
    ni kommer säkert hitta något bra hem att trivas med i dublin.

    vad händer annars här då? tjaa, henrik stormtrivs med sitt nya jobb och han träffar nya människor varje dag eftersom han jobbar för både privatpersoner och företag. kör runt och fixar om det är något som ska lagas.

    och själv går jag hemma och skrotar. trött som ett gnu iom sömnbrist. fast elin har börjat sova bättre igen, det är snarare jag själv med min ledvärk som sover sämre nu. men förhoppningsvis ska medicinen göra verkan snart för man blir tokig av att gå omkring med ständig värk o febergräns. tur att elin är en nätt bebis som sin storasyster. blir inte lika tungt att bära. hon blir förresten 6 månader om precis en vecka. så tiden rullar på.
  4. 2
    ja det är lite dålig ruljans. nästan bara jag som är i farten och det är ändå över en månad sedan jag skrev sist.

    kul att ni ska flytta. ni är verkligen ute och rör er, en annan stannar kvar på samma plätt som förut. har inte ens flyttat till hus. får se om vi flyttar till hus innan sommaren åtminstone.
    ni kommer säkert hitta något bra hem att trivas med i dublin.

    vad händer annars här då? tjaa, henrik stormtrivs med sitt nya jobb och han träffar nya människor varje dag eftersom han jobbar för både privatpersoner och företag. kör runt och fixar om det är något som ska lagas.

    och själv går jag hemma och skrotar. trött som ett gnu iom sömnbrist. fast elin har börjat sova bättre igen, det är snarare jag själv med min ledvärk som sover sämre nu. men förhoppningsvis ska medicinen göra verkan snart för man blir tokig av att gå omkring med ständig värk o febergräns. tur att elin är en nätt bebis som sin storasyster. blir inte lika tungt att bära. hon blir förresten 6 månader om precis en vecka. så tiden rullar på.
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Tja, som vanligt är det vi som skriver här. SÅ jag säger hej hej!
  6. 3
    Tja, som vanligt är det vi som skriver här. SÅ jag säger hej hej!

Liknande trådar

  1. Hallå, Hallå, finns ni kvar
    By Mamma Erik in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-05-22, 08:16
  2. Hallå hallå, har ni plockat fram
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-03-12, 15:15
  3. Hallå! Hallå! *knackar i glas*
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-11-10, 18:52
  4. Mensen halla, hallå, hallå
    By -Catharina- in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 21:23
  5. Hallå *ropar* hallå hallå *Eko*
    By Gula in forum Våra barn (födda 2003–07)
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-14, 07:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar