någon i Dalarna
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    någon i Dalarna

    Hej!
    Kollar lite om det är någon i Dalarna som ska ha barn runt årsskiftet? Jag fyller 38 i november och skulle gärna få kontakt med någon i min ålder häromkring också
    vvveronica
  2. 1
    någon i Dalarna Hej!
    Kollar lite om det är någon i Dalarna som ska ha barn runt årsskiftet? Jag fyller 38 i november och skulle gärna få kontakt med någon i min ålder häromkring också
  3. Medlem sedan
    Jun 2010
    #2
    Hej!
    Jag blev 35 i somras och har beräknat datum den 17 dec. Bor i Falun.
  4. 2
    Hej!
    Jag blev 35 i somras och har beräknat datum den 17 dec. Bor i Falun.
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Hej! Vad kul jag bor i Borlänge. Är det ditt första barn? Jag har en kille född 06
  6. 3
    Hej! Vad kul jag bor i Borlänge. Är det ditt första barn? Jag har en kille född 06
  7. Medlem sedan
    Jun 2010
    #4
    Hej!
    Ja, det är första barnet och jag börjar så smått drabbas av rampfeber. Vad har jag gett mig in på? Hur ska detta gå? Och imorgon ska jag på föräldraträff där bm får alla att vackla. Spännande! Hur mår du och hur har du det?
  8. 4
    Hej!
    Ja, det är första barnet och jag börjar så smått drabbas av rampfeber. Vad har jag gett mig in på? Hur ska detta gå? Och imorgon ska jag på föräldraträff där bm får alla att vackla. Spännande! Hur mår du och hur har du det?
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    förstår om du får rampfeber det har jag trots att det är andra barnet. Kanske inte så mycket för förlossning utan 3-4 åren efter det
    Jag mår fysiskt bra har lite foglossning men inte så farligt värre med humörsvängningar. Och motivationen att plugga läser första terminen på högskolan nu.. Vill helst boa i stället hur mår du annars?
  10. 5
    förstår om du får rampfeber det har jag trots att det är andra barnet. Kanske inte så mycket för förlossning utan 3-4 åren efter det
    Jag mår fysiskt bra har lite foglossning men inte så farligt värre med humörsvängningar. Och motivationen att plugga läser första terminen på högskolan nu.. Vill helst boa i stället hur mår du annars?
  11. Medlem sedan
    Jun 2010
    #6
    Hej igen!
    vad läser du? Är du här i Falun då?
    Jag vill börja läsa igen till nästa höst men vi får se hur livet ser ut då och hur man tänker.
    Jag mår bra. Men känner mig tyngre nu och lite tröttare. Är redan i v. 32. Oj,oj. Tiden går så fort!

    När skulle du få?
    Hör av dig om du vill fika. Är du ändå i Falun och går på föreläsningar så kan ju det kanske passa nån dag.
  12. 6
    Hej igen!
    vad läser du? Är du här i Falun då?
    Jag vill börja läsa igen till nästa höst men vi får se hur livet ser ut då och hur man tänker.
    Jag mår bra. Men känner mig tyngre nu och lite tröttare. Är redan i v. 32. Oj,oj. Tiden går så fort!

    När skulle du få?
    Hör av dig om du vill fika. Är du ändå i Falun och går på föreläsningar så kan ju det kanske passa nån dag.
  13. Medlem sedan
    Oct 2007
    #7
    Läser i Borlänge :/ Så det är svårt att klämma in en fika.
    Ligger lite efter dig är i v.27 bf 22/1
    Men jag har tentor nästa vecka v44 så om jag inte är helt slut på fredagen och du har tid så skulle jag kunna titta över
  14. 7
    Läser i Borlänge :/ Så det är svårt att klämma in en fika.
    Ligger lite efter dig är i v.27 bf 22/1
    Men jag har tentor nästa vecka v44 så om jag inte är helt slut på fredagen och du har tid så skulle jag kunna titta över

Liknande trådar

  1. Någon från Dalarna här?
    By -a-k- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2020-03-26, 01:37
  2. Dalarna någon?
    By starlet1 in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-01-03, 07:48
  3. Någon från Dalarna - Gesunda här?
    By justEmmie in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-09-03, 08:51
  4. Dalarna
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-06-28, 11:00
  5. Någon som från Dalarna här?? IMT
    By Anonym än så länge in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-26, 15:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar