Kaffemaskin??
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Kaffemaskin??

    Helt plötsligt läser jag om kaffemaskiner hela tiden. Jag som ganska nyligen lärt mig att dricka kaffe känner mig som en novis på detta. Antar att det inte är en vanlig hedelig kaffebryggare ni menar va??
  2. 1
    Kaffemaskin?? Helt plötsligt läser jag om kaffemaskiner hela tiden. Jag som ganska nyligen lärt mig att dricka kaffe känner mig som en novis på detta. Antar att det inte är en vanlig hedelig kaffebryggare ni menar va??
  3. Medlem sedan
    Aug 2008
    #2
    Näe, det är en espresso maskin.. tassimo köpte jag.. o Lotta =D
    Jag älskar min nya maskin.. den brygger såå gott kaffe (lr ja via kapslar) *mumma*
  4. 2
    Näe, det är en espresso maskin.. tassimo köpte jag.. o Lotta =D
    Jag älskar min nya maskin.. den brygger såå gott kaffe (lr ja via kapslar) *mumma*
  5. Medlem sedan
    Jun 2000
    #3
    Som föregående talare så är det en Bosch Tassimo jag har pratat om också. Brygger grymt god latte och espresso. Det är en kapselmaskin så man köper kapslar som man stoppar i maskinen, enkelt och bra! Kapslarna kan man sen samla ihop och lämna in för återvinning. Jag köpte den för jag är ensam om att dricka kaffe här hemma och jag hade helt slutat med kaffebryggaren utan använde bara frystorkat kaffe. Då kändes det här som en lite godare variant
  6. 3
    Som föregående talare så är det en Bosch Tassimo jag har pratat om också. Brygger grymt god latte och espresso. Det är en kapselmaskin så man köper kapslar som man stoppar i maskinen, enkelt och bra! Kapslarna kan man sen samla ihop och lämna in för återvinning. Jag köpte den för jag är ensam om att dricka kaffe här hemma och jag hade helt slutat med kaffebryggaren utan använde bara frystorkat kaffe. Då kändes det här som en lite godare variant
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Jag har en kaffemaskin som är helautomatisk maler kaffebönorna när jag har valt vilken styrka jag vill ha på kaffet o sen så skummar jag min mjölk o sen avnjuter jag en god latte kan inte leva utan denna maskin o här är det bara jag som oxå dricker kaffe.
  8. 4
    Jag har en kaffemaskin som är helautomatisk maler kaffebönorna när jag har valt vilken styrka jag vill ha på kaffet o sen så skummar jag min mjölk o sen avnjuter jag en god latte kan inte leva utan denna maskin o här är det bara jag som oxå dricker kaffe.
  9. Medlem sedan
    Jan 2007
    #5
    Okej! Tack för eera svar. Då hänger en novis som jag med lite bättre i den här kaffesvängen!
  10. 5
    Okej! Tack för eera svar. Då hänger en novis som jag med lite bättre i den här kaffesvängen!
  11. Medlem sedan
    Feb 2009
    #6
    Vi ar en Nespresso sååå gott kaffe blir det!!
  12. 6
    Vi ar en Nespresso sååå gott kaffe blir det!!
  13. Medlem sedan
    Feb 2007
    #7
    Här kör vi med Nespressomaskin också ! Den är också en "Kapselmaskin" och man kan sedan välja olika styrka och smak. skumma mjölk och göra thé vatten klarar denna också
  14. 7
    Här kör vi med Nespressomaskin också ! Den är också en "Kapselmaskin" och man kan sedan välja olika styrka och smak. skumma mjölk och göra thé vatten klarar denna också
  15. Medlem sedan
    Feb 2010
    #8
    Har en liknande maskin jag med. Är helnöjd!
    Höll på att få panik när vi var i USA i våras, vilket kaffe det var där.
    Bläää
  16. 8
    Har en liknande maskin jag med. Är helnöjd!
    Höll på att få panik när vi var i USA i våras, vilket kaffe det var där.
    Bläää

Liknande trådar

  1. Kaffemaskin
    By sussie72 in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2019-03-18, 10:35
  2. Kaffemaskin
    By snobben in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-01-22, 23:37
  3. Kaffemaskin?
    By Irene Huss in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-11-11, 15:18
  4. Kaffemaskin?
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-04, 00:31
  5. Kaffemaskin
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 14:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar