Vad ha under p.o.p vindfleeceoverall
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Vad ha under p.o.p vindfleeceoverall

    Hej,
    Jag har köpt en vindfleeceoverall från p.o.p men nu när jag känner och klämmer på den tycker jag att den är tunn. Min kille är nu 6 mån och i affären menade hon på att det räcker hela vintern med en sån. Men vad bör han ha under, nu och sen när det blir kallare.
    Idag tex hade han en vanlig långärmad body och ett par mjukisbyxor under.
  2. 1
    Vad ha under p.o.p vindfleeceoverall Hej,
    Jag har köpt en vindfleeceoverall från p.o.p men nu när jag känner och klämmer på den tycker jag att den är tunn. Min kille är nu 6 mån och i affären menade hon på att det räcker hela vintern med en sån. Men vad bör han ha under, nu och sen när det blir kallare.
    Idag tex hade han en vanlig långärmad body och ett par mjukisbyxor under.
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    De har säkert ändrats sen vi körde med dom men då upplevde jag att de var tunna men ändå varma. Dottern svettades i sin och jag minns att vi hade den även delvis på vintern. Hur känns han när ni kommer in från promenaden?
  4. 2
    De har säkert ändrats sen vi körde med dom men då upplevde jag att de var tunna men ändå varma. Dottern svettades i sin och jag minns att vi hade den även delvis på vintern. Hur känns han när ni kommer in från promenaden?
  5. Medlem sedan
    Apr 2009
    #3
    Vi hade en sådan till dottern förra vintern/våren när hon var ca 3-6 månader. Då låg hon ju still nerbäddad i liggdelen i vagnen, i en åkpåse, så hon var varm även när det var -25 ute. Så med åkpåse funkar det bra med vindoverall och vanliga kläder under.
  6. 3
    Vi hade en sådan till dottern förra vintern/våren när hon var ca 3-6 månader. Då låg hon ju still nerbäddad i liggdelen i vagnen, i en åkpåse, så hon var varm även när det var -25 ute. Så med åkpåse funkar det bra med vindoverall och vanliga kläder under.
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    det beror ju på hur kallt det är

    fleece kläder är ju både gosigt och varmt och vi har kört med det eller med pops ullplagg. Ullplaggen är både varma och smidiga men man måste ha något annat närmast kroppen

    http://www.polarnopyret.se/Shop/Prod...ctionid=lager2
  8. 4
    det beror ju på hur kallt det är

    fleece kläder är ju både gosigt och varmt och vi har kört med det eller med pops ullplagg. Ullplaggen är både varma och smidiga men man måste ha något annat närmast kroppen

    http://www.polarnopyret.se/Shop/Prod...ctionid=lager2

Liknande trådar

  1. PoP vindfleeceoverall, bra?
    By Maria med 4 barn in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-09-26, 18:28
  2. POP vindfleeceoverall
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-12, 15:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar