*en hemlighet*
_0806 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2007
    #1

    *en hemlighet*

    Hej kära vänner. Hoppas allt är bra med er. Jag är överlycklig. Freja ska bli storasyster i juni 2011 om allt vill sig väl. Är endast i vecka 6 men vill gärna dela med mig av min lycka med er. Någon annan av er som väntar barn eller försöker? Hade varit kul att följas åt igen. :-D skriv INGENTING på facebook om det här. Har chefen på min vännerlista och det är in d riktigt dax än att informera honom. Hoppas ni respekterar det. Kram på er
  2. 1
    *en hemlighet* Hej kära vänner. Hoppas allt är bra med er. Jag är överlycklig. Freja ska bli storasyster i juni 2011 om allt vill sig väl. Är endast i vecka 6 men vill gärna dela med mig av min lycka med er. Någon annan av er som väntar barn eller försöker? Hade varit kul att följas åt igen. :-D skriv INGENTING på facebook om det här. Har chefen på min vännerlista och det är in d riktigt dax än att informera honom. Hoppas ni respekterar det. Kram på er
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    GRATTIIIIS här också!

    Du har ju nannapanna som håller på o skall bli med bebis. ;O)
    O säkert nån mer...anyone?

    KRAM
  4. 2
    GRATTIIIIS här också!

    Du har ju nannapanna som håller på o skall bli med bebis. ;O)
    O säkert nån mer...anyone?

    KRAM
  5. S-mamman
    #3
    Grattis!!! Men det visste jag faktiskt redan, hehe. Eftersom jag själv hänger i en ankomstgrupp så sitter jag ibland och slöläser lite i dom andra också.
    Själv har jag en månad kvar till bf så jag planerar inte följas åt så länge till.
  6. 3
    Grattis!!! Men det visste jag faktiskt redan, hehe. Eftersom jag själv hänger i en ankomstgrupp så sitter jag ibland och slöläser lite i dom andra också.
    Själv har jag en månad kvar till bf så jag planerar inte följas åt så länge till.
  7. Medlem sedan
    Nov 2007
    #4
    Jaså.. o så har du inte skrivit till mig din lilla smygare

    Ja snart är det dags.... spännande!
    Kram
  8. 4
    Jaså.. o så har du inte skrivit till mig din lilla smygare

    Ja snart är det dags.... spännande!
    Kram
  9. Medlem sedan
    Jan 2007
    #5
    Grattis!! Själv sitter jag med min nya lilla bebis som snart är 6 veckor - det är såååååå mysigt med en liten igen!
  10. 5
    Grattis!! Själv sitter jag med min nya lilla bebis som snart är 6 veckor - det är såååååå mysigt med en liten igen!
  11. Medlem sedan
    Nov 2007
    #6
    Åh va roligt... Grattis till den lille.
    Blev det en tjej eller kille?
    Kram

    Grattis!! Själv sitter jag med min nya lilla bebis som snart är 6 veckor - det är såååååå mysigt med en liten igen!
  12. 6
    Åh va roligt... Grattis till den lille.
    Blev det en tjej eller kille?
    Kram

    Grattis!! Själv sitter jag med min nya lilla bebis som snart är 6 veckor - det är såååååå mysigt med en liten igen!
  13. Medlem sedan
    Jan 2007
    #7
    En liten flicka till - så nu har jag en kille och triss i tjejer!
  14. 7
    En liten flicka till - så nu har jag en kille och triss i tjejer!
  15. Medlem sedan
    Oct 2007
    #8
    Åhhh GRATTIS gumman!!!!
    Guuuud så underbart!!! Håller alla tummar och tår för att allt ska gå vägen!
    Här planeras det inga barn ännu fick ju en 2-åring till på köpet när jag träffade P, så vi klarar oss ett tag

    LYCKA TILL MED ALLT!
    KRAMAR i MASSOR!!! ♥♥♥
  16. 8
    Åhhh GRATTIS gumman!!!!
    Guuuud så underbart!!! Håller alla tummar och tår för att allt ska gå vägen!
    Här planeras det inga barn ännu fick ju en 2-åring till på köpet när jag träffade P, så vi klarar oss ett tag

    LYCKA TILL MED ALLT!
    KRAMAR i MASSOR!!! ♥♥♥
  17. Medlem sedan
    Nov 2007
    #9
    tack underbaringen!
  18. 9
    tack underbaringen!
  19. Medlem sedan
    Jan 2008
    #10
    Åhhh va kul! Grattis grattis! Ser fram emot att se på FB när det är officiellt! Hurra!!
  20. 10
    Åhhh va kul! Grattis grattis! Ser fram emot att se på FB när det är officiellt! Hurra!!
  21. Medlem sedan
    Nov 2007
    #11
    Tack vännen... ja vi ska på UL den 14 december och inskrivning då också, efter det så kommer jag nog ut med nyheten på FB Kram
  22. 11
    Tack vännen... ja vi ska på UL den 14 december och inskrivning då också, efter det så kommer jag nog ut med nyheten på FB Kram
  23. Medlem sedan
    Aug 2002
    #12
    Grattis!

    Fast vi har ju följts åt länge i ankomst juni-11 Ska kliva ur garderoben där med. Hehe.....
  24. 12
    Grattis!

    Fast vi har ju följts åt länge i ankomst juni-11 Ska kliva ur garderoben där med. Hehe.....

Liknande trådar

  1. Min hemlighet
    By Anonym bonusmamma in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-19, 10:40
  2. Hemlighet...
    By Izzy in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-05-18, 11:33
  3. Jag vet en hemlighet!
    By millan123 in forum _99 Alla barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-12-28, 10:34
  4. En hemlighet..
    By MissTherre in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 17:58
  5. Jag vet en hemlighet
    By .Flingan in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 10:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar