Min älsklingskille!
_0606 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Min älsklingskille!

    Äntligen, igår, för första gången.
    När Love och jag tog en promenad i går em gick vi förbi en väg där några vi känner lite nyss har köpt hus. Jag pekade och visade och sa att vi kanske kan hälsa på dem nån dag. Love sa: Jaa! Det kan vi göra... sen tänkte han några sekunder och sa: Jag älskar inte dem. Då sa jag: Inte jag heller men.. och innan jag hann avsluta meningen (jag hade tänkt säga nåt om att vi inte känner dem så väl så det är inte så konstigt) så säger han:

    -Jag älskar DIG.

    Min lilla älskling! Innan har han bara sagt några gånger att han tycker om mig. Älskat har han bara sagt förut om sin favoritmat och sina favoritleksaker.

    Gissa om det känns bra!!
    Anna m goa barna Love (maj -06) + Ebba (nov -08)
  2. 1
    Min älsklingskille! Äntligen, igår, för första gången.
    När Love och jag tog en promenad i går em gick vi förbi en väg där några vi känner lite nyss har köpt hus. Jag pekade och visade och sa att vi kanske kan hälsa på dem nån dag. Love sa: Jaa! Det kan vi göra... sen tänkte han några sekunder och sa: Jag älskar inte dem. Då sa jag: Inte jag heller men.. och innan jag hann avsluta meningen (jag hade tänkt säga nåt om att vi inte känner dem så väl så det är inte så konstigt) så säger han:

    -Jag älskar DIG.

    Min lilla älskling! Innan har han bara sagt några gånger att han tycker om mig. Älskat har han bara sagt förut om sin favoritmat och sina favoritleksaker.

    Gissa om det känns bra!!
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2

    gud så härligt!

    man blir ju alldeles varm! särskilt när det inte kommer så ofta!

    beppe har sedan min sjukhusvistelse (tre veckor utan mamma lämnar sina spår) varit oerhört amorös. han älskar mig och sin syster så mycket att han "nästan börjar gråta" och "härifrån och till Kina" och "du är den vackraste kvinnan jag känner" (varifrån kommer allt?).

    och givetvis kan kärleken upphöra precis lika snabbt som den kom, om något "tråkigt", som att gå och lägga sig, händer. "då älskar inte jag dig längre".
    nehepp.
    A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
  4. 2
    gud så härligt! man blir ju alldeles varm! särskilt när det inte kommer så ofta!

    beppe har sedan min sjukhusvistelse (tre veckor utan mamma lämnar sina spår) varit oerhört amorös. han älskar mig och sin syster så mycket att han "nästan börjar gråta" och "härifrån och till Kina" och "du är den vackraste kvinnan jag känner" (varifrån kommer allt?).

    och givetvis kan kärleken upphöra precis lika snabbt som den kom, om något "tråkigt", som att gå och lägga sig, händer. "då älskar inte jag dig längre".
    nehepp.
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Vilken kärleksförklaring!
    Underbart att höra, man blir ju alldeles varm i kroppen när man får spontana kärleksförklaringar.
  6. 3
    Vilken kärleksförklaring!
    Underbart att höra, man blir ju alldeles varm i kroppen när man får spontana kärleksförklaringar.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar