80 dagar kvar!!!
_0606 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    80 dagar kvar!!!

    Nu har jag bara 80 dagar kvar tills den lilla är beräknad. Å vad jag boar och boar. Bakar, uppskattas väldigt av familjen. Har varit ned i källaren och hittat Alices gamla bebiskläder, tvättar dem just nu. Jag längtar....
  2. 1
    80 dagar kvar!!! Nu har jag bara 80 dagar kvar tills den lilla är beräknad. Å vad jag boar och boar. Bakar, uppskattas väldigt av familjen. Har varit ned i källaren och hittat Alices gamla bebiskläder, tvättar dem just nu. Jag längtar....
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2

    så spännande!

    det är ju så kul att plöja igenom alla minnen genom kläderna! njut av ditt pyssel!
    A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
  4. 2
    så spännande! det är ju så kul att plöja igenom alla minnen genom kläderna! njut av ditt pyssel!
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Inte nu längre! Nu är du ännu lite närmare. Ja, jag bakade många gånger innan Ebba föddes. La i frysen, men tog upp lite då och då och tinade. och vips var det slut, bara att baka mer. Inte undra att jag vägde som jag gjorde.
    I morgon fyller Ebba två år så ikväll ska jag baka så hon kan bjuda på något gott på dagis. De brukar få bjuda på glass men när det är -10 känns ju inte det så lockande.
  6. 3
    Inte nu längre! Nu är du ännu lite närmare. Ja, jag bakade många gånger innan Ebba föddes. La i frysen, men tog upp lite då och då och tinade. och vips var det slut, bara att baka mer. Inte undra att jag vägde som jag gjorde.
    I morgon fyller Ebba två år så ikväll ska jag baka så hon kan bjuda på något gott på dagis. De brukar få bjuda på glass men när det är -10 känns ju inte det så lockande.

Liknande trådar

  1. Hur många dagar kvar? jag 100 dagar
    By happy83 in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 18:33
  2. 9 dagar kvar
    By 5 söner in forum _0705 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-23, 08:45
  3. 2 dagar kvar!
    By matsmaria in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-23, 08:30
  4. 53 dagar kvar!!
    By Anna - änglamamma in forum _0605 Majbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-10, 11:38
  5. 3 dagar kvar
    By Mactilda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 11:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar