Snart höstlov
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2001
    #1

    Snart höstlov

    Oj vad tiden går fort

    Hur trivs era 03or i skolan?

    Sara älskar det och säger nu att hon ska bli fröken när hon blir stor!

    Ska ni hitta på något kul på höstlovet?

    Sara och jag ska åka till Stockholm i tre dagar, eller det blir nästan fyra hela dagar - men tre nätter, och turista lite. Bo på hotell, äta hotellfrukost, gå på Skansen och Vasamuseet. Myys helt enkelt!

  2. 1
    Snart höstlov Oj vad tiden går fort

    Hur trivs era 03or i skolan?

    Sara älskar det och säger nu att hon ska bli fröken när hon blir stor!

    Ska ni hitta på något kul på höstlovet?

    Sara och jag ska åka till Stockholm i tre dagar, eller det blir nästan fyra hela dagar - men tre nätter, och turista lite. Bo på hotell, äta hotellfrukost, gå på Skansen och Vasamuseet. Myys helt enkelt!
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Linus trivs bra i skolan, det märks verkligen att han gillar 1an och att få lära sig saker. Han gör bokstavsläxan med glädje.

    Vecka 44 när höstlovet är, har jag barnen och först tyckte jag det var skoj för då skulle både jag och vara lediga.

    Men så fick jag börja en jobbkurs för 3 veckor sedan och nu går Linus på fritids efter skolan och jag är inte ledig vecka 44.
    Linus och hans storasyster får vara hemma själva och lillebror går på dagis som vanligt.
  4. 2
    Linus trivs bra i skolan, det märks verkligen att han gillar 1an och att få lära sig saker. Han gör bokstavsläxan med glädje.

    Vecka 44 när höstlovet är, har jag barnen och först tyckte jag det var skoj för då skulle både jag och vara lediga.

    Men så fick jag börja en jobbkurs för 3 veckor sedan och nu går Linus på fritids efter skolan och jag är inte ledig vecka 44.
    Linus och hans storasyster får vara hemma själva och lillebror går på dagis som vanligt.
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Minna trivs jättebra i skolan. Vid samtal med läraren fick vi höra att hon ligger bra till med sin arbetsplanering, jobbar snabbt och bra och är en exemplarisk skolflicka! hihi, jag vet nog att den lilla skolflickan kan busa och stojja både i skolan och hemma - så tolka mej och lärarens uttalande rätt om dotterns näpenhet

    Annars så är det ju tillskottet till familjen, Martin nu 7 veckor som tar mkt av allas vår tid här hemma. Men det funkar hur bra som helst! Ingen svartsjuka utan vi hjälps alla åt - verkligen!
  6. 3
    Minna trivs jättebra i skolan. Vid samtal med läraren fick vi höra att hon ligger bra till med sin arbetsplanering, jobbar snabbt och bra och är en exemplarisk skolflicka! hihi, jag vet nog att den lilla skolflickan kan busa och stojja både i skolan och hemma - så tolka mej och lärarens uttalande rätt om dotterns näpenhet

    Annars så är det ju tillskottet till familjen, Martin nu 7 veckor som tar mkt av allas vår tid här hemma. Men det funkar hur bra som helst! Ingen svartsjuka utan vi hjälps alla åt - verkligen!

Liknande trådar

  1. Usch höstlov snart..
    By Anonym in forum Styvfamiljer
    Svar: 53
    Senaste inlägg: 2010-11-21, 19:02
  2. Snart höstlov! (middagstips sökes :)
    By Familjnu in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-03, 10:30
  3. Höstlov!
    By Barbamama28 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-10-22, 12:33
  4. Höstlov.
    By Anna-Lisa in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 07:26
  5. Höstlov!
    By Femman in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-30, 21:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar