Julklappar / presenter
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    Julklappar / presenter

    Jaha snart är dags för våra "små" att fylla 3!!! Jag undrar fortfarande var tiden tar vägen.

    Vad önskar sig era små?

    Vi har verkligen ingen aning vad vi och släkten ska köpa förutom en ny pulka och en grävmaskin som är det enda Lukas önskar sig...

    Så bra presenttips mottages gärna
    ♥ ♥ ♥Mamma till 2 januaripojkar♥ ♥ ♥
  2. 1
    Julklappar / presenter Jaha snart är dags för våra "små" att fylla 3!!! Jag undrar fortfarande var tiden tar vägen.

    Vad önskar sig era små?

    Vi har verkligen ingen aning vad vi och släkten ska köpa förutom en ny pulka och en grävmaskin som är det enda Lukas önskar sig...

    Så bra presenttips mottages gärna
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Frågar man Alicia vad hon vill ha så svarar hon "Ingenting"... Rätt så skönt faktiskt, men det dröjer nog inte länge förrän hon vill ha allt.

    I somras köpte jag skötbord, strykbord och barnstol (till dockan), som jag tänkt att hon skulle få (både i julklapp och i födelsedagspresent). Sedan blir det nog lite papper och pennor, för hon älskar att rita. Leksaksmat.

    Pulka eller snowracer.
  4. 2
    Frågar man Alicia vad hon vill ha så svarar hon "Ingenting"... Rätt så skönt faktiskt, men det dröjer nog inte länge förrän hon vill ha allt.

    I somras köpte jag skötbord, strykbord och barnstol (till dockan), som jag tänkt att hon skulle få (både i julklapp och i födelsedagspresent). Sedan blir det nog lite papper och pennor, för hon älskar att rita. Leksaksmat.

    Pulka eller snowracer.
  5. Medlem sedan
    May 2007
    #3
    Ja nej snart är Lukas bannlyst i affärer då han tjatar att han vill ha allt men än så länge på ett snällt och lugnt sätt.

    Docksaker var bra Lukas har en docka som han älskar att ta hand om och han skulle nog vilja ha en dockvagn!

    Pysselsaker går ju alltid bra! Jag fattar inte hur jag tänkte för jag var i Ullared förra veckan och handlade presenter och var nöjd när jag kom hem. Men nu har vi tittat på sakerna och de är för "små" för Lukas så det mesta blir till lillebror och småkusiner istället.
  6. 3
    Ja nej snart är Lukas bannlyst i affärer då han tjatar att han vill ha allt men än så länge på ett snällt och lugnt sätt.

    Docksaker var bra Lukas har en docka som han älskar att ta hand om och han skulle nog vilja ha en dockvagn!

    Pysselsaker går ju alltid bra! Jag fattar inte hur jag tänkte för jag var i Ullared förra veckan och handlade presenter och var nöjd när jag kom hem. Men nu har vi tittat på sakerna och de är för "små" för Lukas så det mesta blir till lillebror och småkusiner istället.

Liknande trådar

  1. Presenter å julklappar...
    By Sommarlat in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-12, 14:36
  2. Julklappar/Presenter?
    By Innerjoin in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2007-11-19, 12:41
  3. Presenter o julklappar?
    By Anna m Ebba o Frida in forum _0412 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-11-19, 14:12
  4. Julklappar / presenter
    By JEMA in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 22:29
  5. Julklappar och presenter
    By cya in forum Jämlikt?
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-12-22, 21:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar