Avslöjar mig..
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Avslöjar mig..

    Nu börjar det bli allt mer säkert så jag vågar visa att det var jag som skrev inlägget här nedan om att det är en 2:a på G.. Var på inskrivning idag med ny BM eftersom min underbara har slutat.. men den nya kommer bli bra hon med..
    Så 20 maj är det tänkt att vår lilla två kommer dyka upp..
    Stolt mamma till Linnéa f. 30 jan 2008 och William f. 24 maj 2011
  2. 1
    Avslöjar mig.. Nu börjar det bli allt mer säkert så jag vågar visa att det var jag som skrev inlägget här nedan om att det är en 2:a på G.. Var på inskrivning idag med ny BM eftersom min underbara har slutat.. men den nya kommer bli bra hon med..
    Så 20 maj är det tänkt att vår lilla två kommer dyka upp..
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Ååh vad roligt. Stort grattis!
  4. 2
    Ååh vad roligt. Stort grattis!
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    Grattis!!! Vad mysigt med ett syskon! Har ni tagit reda på könet?
    Jag är också gravid IGEN!!! Vääääldigt oplanerat och inte alls som vi hade tänkt men har iaf beslutat oss för att behålla... är nu i v.9 och hoppas att jag får en ok graviditet denna gången även om det inte e så väldans troligt...
  6. 3
    Grattis!!! Vad mysigt med ett syskon! Har ni tagit reda på könet?
    Jag är också gravid IGEN!!! Vääääldigt oplanerat och inte alls som vi hade tänkt men har iaf beslutat oss för att behålla... är nu i v.9 och hoppas att jag får en ok graviditet denna gången även om det inte e så väldans troligt...
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4
    Haha.. vad roligt, då kanske vi kan ses igen när vi är mammalediga Har beräknad BF 7/6
  8. 4
    Haha.. vad roligt, då kanske vi kan ses igen när vi är mammalediga Har beräknad BF 7/6
  9. Medlem sedan
    Jul 2007
    #5
    Nää, guuud var roligt. Grattis! Då kanske vi får samtidigt då.. Har ju BF 20/5.
    Måste fråga.. var det du som var anonym i min anonyma tråd?
  10. 5
    Nää, guuud var roligt. Grattis! Då kanske vi får samtidigt då.. Har ju BF 20/5.
    Måste fråga.. var det du som var anonym i min anonyma tråd?
  11. Medlem sedan
    Jul 2007
    #6
    Å vad roligt, gratts! Skoj att vi är många sthlm-mammor härifrån som ska ha samtidigt igen. Hur känns det att bli fembarnsmamma då? inte illa..

    VI måste ju verkligen styra upp en sthlm-träff efter jul..
  12. 6
    Å vad roligt, gratts! Skoj att vi är många sthlm-mammor härifrån som ska ha samtidigt igen. Hur känns det att bli fembarnsmamma då? inte illa..

    VI måste ju verkligen styra upp en sthlm-träff efter jul..
  13. Medlem sedan
    Feb 2006
    #7
    Stämmer, det var jag som skrev då Då kan Måns och Linnea leka när vi ammar
  14. 7
    Stämmer, det var jag som skrev då Då kan Måns och Linnea leka när vi ammar
  15. Medlem sedan
    Jul 2007
    #8
    Åå vad roligt.. Ska bli riktigt roligt att se honom.. det var ju ett tag sen kan man ju lugnt påstå.. Hur är det med er annars?
  16. 8
    Åå vad roligt.. Ska bli riktigt roligt att se honom.. det var ju ett tag sen kan man ju lugnt påstå.. Hur är det med er annars?
  17. Medlem sedan
    Feb 2006
    #9
    Det är bra med oss. Måns ären vild och glad kille. Sitta still är inte hans grej så det ska bli spännande med Thailandflyget i januari. Det längsta vi har flugit med honom är sex timmar och det var ingen dans på rosor Själv då?
  18. 9
    Det är bra med oss. Måns ären vild och glad kille. Sitta still är inte hans grej så det ska bli spännande med Thailandflyget i januari. Det längsta vi har flugit med honom är sex timmar och det var ingen dans på rosor Själv då?
  19. Medlem sedan
    Jul 2007
    #10
    Å vad skönt med en thailandsresa. Hur länge ska ni vara där?

    Med oss är det bra, lite elaka fogar bara.. Har hänt en hel del sen sist. Vi bor nu återigen i Vallentuna fast i hus och har ett nytt jobb sen i januari.. Har du insett än att vi snart har en bebis igen? Jag har inte riktigt fattat att man snart har två barn.. har ju precis fattat att man är mamma överhuvudtaget..
  20. 10
    Å vad skönt med en thailandsresa. Hur länge ska ni vara där?

    Med oss är det bra, lite elaka fogar bara.. Har hänt en hel del sen sist. Vi bor nu återigen i Vallentuna fast i hus och har ett nytt jobb sen i januari.. Har du insett än att vi snart har en bebis igen? Jag har inte riktigt fattat att man snart har två barn.. har ju precis fattat att man är mamma överhuvudtaget..

Liknande trådar

  1. Avslöjar mig...
    By Zarios in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-11-30, 09:32
  2. Avslöjar mig! =)
    By Sase in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-14, 20:21
  3. Avslöjar mig! =)
    By Sase in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 18:26
  4. Avslöjar mig nu!
    By Sase in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-06, 15:52
  5. Avslöjar mig...
    By Malo in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-10-03, 20:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar