Vantar
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2008
    #1

    Vantar

    Är det någon som hittat några superbra vantar till små händer i år? Jag har bara hittat ett par på Myrornas som jag tycker är bra - alla andra förstärker bara Michelin-tendenserna hos lillplutten...

    Tips mottages tacksamt!
    -- Adrian 2009-05 och Ida 2012-01 --

    sawstreet.blogspot.com
  2. 1
    Vantar Är det någon som hittat några superbra vantar till små händer i år? Jag har bara hittat ett par på Myrornas som jag tycker är bra - alla andra förstärker bara Michelin-tendenserna hos lillplutten...

    Tips mottages tacksamt!
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    japp!
    Som jag har letat till fyra barn och NU!
    billiga dessutom
    Lager 157 jag köpte ett par i galon och ett par typ termovantar. Tror jag betalade 49kr styck.
    Annars har vi varit väldigt nöjda med reima tec och nanook men de är rätt stora i storlek.
  4. 2
    japp!
    Som jag har letat till fyra barn och NU!
    billiga dessutom
    Lager 157 jag köpte ett par i galon och ett par typ termovantar. Tror jag betalade 49kr styck.
    Annars har vi varit väldigt nöjda med reima tec och nanook men de är rätt stora i storlek.
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    ja, flera par, tex på rusta för 30kr men dom är ju för kalla att ha nu.. jag tar oxå gärna emot tips, helst på vantar som är varma. Ella hade på dagis idag ett par galon vantar med fleace foder, trodde dom var riktigt varma för dom känns som det, men personalen på dagis sa att hon hade haft kalla händer när dom kom in stackare... dom tyckte att man kanske kan ha nå tunnare vantar där under men jag skulle nog hellre skaffa nå rejälare vinter vantar. nån som vet om barnenshus har nått bra? vi har inte så stort utbud här precis. dom jag nu kommer på som kanske kan ha barn vantar är väl då ICA, BarnensHus, Lindex; KappAhl och HM, tar gärna emot komentarer om deras vantar
  6. 3
    ja, flera par, tex på rusta för 30kr men dom är ju för kalla att ha nu.. jag tar oxå gärna emot tips, helst på vantar som är varma. Ella hade på dagis idag ett par galon vantar med fleace foder, trodde dom var riktigt varma för dom känns som det, men personalen på dagis sa att hon hade haft kalla händer när dom kom in stackare... dom tyckte att man kanske kan ha nå tunnare vantar där under men jag skulle nog hellre skaffa nå rejälare vinter vantar. nån som vet om barnenshus har nått bra? vi har inte så stort utbud här precis. dom jag nu kommer på som kanske kan ha barn vantar är väl då ICA, BarnensHus, Lindex; KappAhl och HM, tar gärna emot komentarer om deras vantar
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Jag har ett par fodrade galon vantar från Didriksson och sen ett par rejäla vintervantar från Hestra. Har funkat bra.
  8. 4
    Jag har ett par fodrade galon vantar från Didriksson och sen ett par rejäla vintervantar från Hestra. Har funkat bra.
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5
    Här kör vi på 1 par Didriksson & 2 par Hestra.
    Ligger på ca 200kr st men helt klart värt pengarna.
    Dom håller dom små händerna varma & torra.
    camilla med Cazzandra-99 och Joakim-06 och Blenda-09
  10. 5
    Här kör vi på 1 par Didriksson & 2 par Hestra.
    Ligger på ca 200kr st men helt klart värt pengarna.
    Dom håller dom små händerna varma & torra.

Liknande trådar

  1. Vantar då?
    By Fru M in forum _0707 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-09, 16:17
  2. Vantar
    By Caroline1 in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-09-20, 07:02
  3. BRA vantar?
    By Veronica m Saga&Tyra in forum Småbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-09-09, 11:42
  4. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-03, 13:19
  5. Stl 2 på POP-vantar =??
    By -Nina- in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 09:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar