Frustrerad!
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Frustrerad!

    Usch vad jobbigt det är att gå runt och vara sugen på sex hela tiden utan att få utlopp för det

    Jag har varit på sexparty och köpt mig en "leksak" som iof är väldigt effektiv men det är inte samma sak som att göra det på riktigt tycker jag. Och gå på krogen och dra hem någon känns inte helt rätt....

    Hur gör ni andra som är ensamma?
  2. 1
    Frustrerad! Usch vad jobbigt det är att gå runt och vara sugen på sex hela tiden utan att få utlopp för det

    Jag har varit på sexparty och köpt mig en "leksak" som iof är väldigt effektiv men det är inte samma sak som att göra det på riktigt tycker jag. Och gå på krogen och dra hem någon känns inte helt rätt....

    Hur gör ni andra som är ensamma?
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Är frustrerade
  4. 2
    Är frustrerade
  5. clarice_
    #3
    Jag bejakade den där längtan och träffade en man via nätet som jag hade fantastisk sex med. I längden känns det dock inte som rätt väg. (Eller jag ska säga "_min_ väg".)

    Nu fokuserar jag på andra saker för att inte göra mig själv frustrerad. Vill helst träffa någon att bli kär i, längtar efter sex och kärlek tillsammans.
  6. 3
    Jag bejakade den där längtan och träffade en man via nätet som jag hade fantastisk sex med. I längden känns det dock inte som rätt väg. (Eller jag ska säga "_min_ väg".)

    Nu fokuserar jag på andra saker för att inte göra mig själv frustrerad. Vill helst träffa någon att bli kär i, längtar efter sex och kärlek tillsammans.
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4
    Jag har inte provat nån nätdejting än, känns inte som jag riktigt... men får kanske tänka om och testa det. Jag skulle också helst ha både sex o kärlek men har ganska nyss blivit singel och tycker det är rätt skönt att vara själv förutom just sex-biten.
    Jag får göra ett försök att hitta nåt annat att fokusera på så blir det kanske bättre
  8. 4
    Jag har inte provat nån nätdejting än, känns inte som jag riktigt... men får kanske tänka om och testa det. Jag skulle också helst ha både sex o kärlek men har ganska nyss blivit singel och tycker det är rätt skönt att vara själv förutom just sex-biten.
    Jag får göra ett försök att hitta nåt annat att fokusera på så blir det kanske bättre
  9. Medlem sedan
    Nov 2007
    #5
    Du är inte ensam om att vara frustrerad
    Precis som du skriver är det inte samma sak att tillfredställa sig själv som att göra det tillsammans med ngn.
    Jag har nätdejtat i många år men inte träffat så många i verkligheten.
    Träffade en för ett tag sen som det kändes helt okej på alla plan med men helt plötsligt kom han på att han inte var redo för ngt förhållande Vi är goa vänner istället nu.
    Alltid när man blir singel är ju sexlusten ganska stor och sen tycker jag att lusten lägger sig lite på is och bara kommer fram ibland
  10. 5
    Du är inte ensam om att vara frustrerad
    Precis som du skriver är det inte samma sak att tillfredställa sig själv som att göra det tillsammans med ngn.
    Jag har nätdejtat i många år men inte träffat så många i verkligheten.
    Träffade en för ett tag sen som det kändes helt okej på alla plan med men helt plötsligt kom han på att han inte var redo för ngt förhållande Vi är goa vänner istället nu.
    Alltid när man blir singel är ju sexlusten ganska stor och sen tycker jag att lusten lägger sig lite på is och bara kommer fram ibland

Liknande trådar

  1. Frustrerad!
    By villvillvill... in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-11-12, 17:42
  2. frustrerad
    By broccoli in forum Vikt – barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-09-13, 11:56
  3. Frustrerad!
    By shee in forum Försöker bli med barn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-05-26, 11:39
  4. Frustrerad
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 07:33
  5. Frustrerad!!!!!!!!
    By Paxelle in forum Bokstavsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-05, 21:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar