Ett litet tips bara...
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    Ett litet tips bara...

    Vi lägger Elin i vår säng och flyttar sedan över henne till sin säng när vi går och lägger oss. Problemet var att hon vaknade jämt när vi la henne i hennes säng och det är ju inte så konstigt då är ju kall. Så därför åkte vi och köpte en värme filt som vi startar en kvart innan vi går och lägger oss, vi lägger den under täcket och på kudden och plockar bort den sen. Nu vaknar hon aldrig när vi flyttar över henne utan hon kliver upp på morgonen och kommer till våran säng för att gosa en stund.
  2. 1
    Ett litet tips bara... Vi lägger Elin i vår säng och flyttar sedan över henne till sin säng när vi går och lägger oss. Problemet var att hon vaknade jämt när vi la henne i hennes säng och det är ju inte så konstigt då är ju kall. Så därför åkte vi och köpte en värme filt som vi startar en kvart innan vi går och lägger oss, vi lägger den under täcket och på kudden och plockar bort den sen. Nu vaknar hon aldrig när vi flyttar över henne utan hon kliver upp på morgonen och kommer till våran säng för att gosa en stund.
  3. Medlem sedan
    Aug 2009
    #2
    Tihi, smart!

    Engelsk/tasmansk sedvänja vad jag upplevt.

    Låter annars som när skriket var pyttis och jag hade en bit av ett täcke som jag lade under honom när han nattetid ammade och somnade - när jag sedan lade honom sovande i säng lade jag täcket med just för att utjämna temperaturskillnaden. När det var som värst i början värmdes sängen med vetekudde innan han lades..

    Det har lyckligtvis hänt mycket därvidlag sedan dess. Brr.
  4. 2
    Tihi, smart!

    Engelsk/tasmansk sedvänja vad jag upplevt.

    Låter annars som när skriket var pyttis och jag hade en bit av ett täcke som jag lade under honom när han nattetid ammade och somnade - när jag sedan lade honom sovande i säng lade jag täcket med just för att utjämna temperaturskillnaden. När det var som värst i början värmdes sängen med vetekudde innan han lades..

    Det har lyckligtvis hänt mycket därvidlag sedan dess. Brr.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Åh, det är ett sånt bebis-bebistrick ju.
    Jag var ganska snabb med att få lisa att sova i egen säng och nu kan jag ångra det lite faktiskt. Alltså det hade ju varit mysigt NÅN gång att få lite kel. Men hon tankade tydligen upp sig på kelandet där de där första fruktansvärda månaderna, så nu är hon typ redo att flytta hemifrån.
  6. 3
    Åh, det är ett sånt bebis-bebistrick ju.
    Jag var ganska snabb med att få lisa att sova i egen säng och nu kan jag ångra det lite faktiskt. Alltså det hade ju varit mysigt NÅN gång att få lite kel. Men hon tankade tydligen upp sig på kelandet där de där första fruktansvärda månaderna, så nu är hon typ redo att flytta hemifrån.

Liknande trådar

  1. Bara ett litet tips...
    By MariaTheres in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-11-28, 06:09
  2. Ett litet tips bara
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-02-04, 19:50
  3. Ett litet tips bara
    By S-mamman in forum _0806 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 10:24
  4. Ett litet tips bara...
    By Mimis in forum _0705 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-16, 12:49
  5. Ett litet tips bara
    By Jessica05 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-11, 19:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar