Rullar fram! rullar!!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2007

Rullar fram! rullar!!

Herrejösses vad jag har ätit...ser nästan dubbelt men allt gick bra och smidigt, fördelen med att bjucka barnfamiljer är att det inte blir så sent och det är lite skönt då jag har varit borta två kvällar pga nattjobb och imorgon natt jobbar jag igen..
    Så nu sitter en vrålspacklad häxa här med ett enooooormt diskberg men ett hjärta fullt av kärlek dessvärre är maken ännu sämre...han har sovit nästan hela dagen...orkade bara sitta med och äta en stund och var tvungen att lägga sig direkt igen
  2. 1
    Rullar fram! rullar!! Herrejösses vad jag har ätit...ser nästan dubbelt men allt gick bra och smidigt, fördelen med att bjucka barnfamiljer är att det inte blir så sent och det är lite skönt då jag har varit borta två kvällar pga nattjobb och imorgon natt jobbar jag igen..
    Så nu sitter en vrålspacklad häxa här med ett enooooormt diskberg men ett hjärta fullt av kärlek dessvärre är maken ännu sämre...han har sovit nästan hela dagen...orkade bara sitta med och äta en stund och var tvungen att lägga sig direkt igen
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    då är vi två som rullar

vi hade barnvakt idag och åt brunchbuffé och jag börjar nog känna mig lite hungrig först nu 8 h senare
  4. 2
    då är vi två som rullar

vi hade barnvakt idag och åt brunchbuffé och jag börjar nog känna mig lite hungrig först nu 8 h senare

Liknande trådar

1. Rullar fram efter middagen
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-01-05, 21:28
  2. Rullar fram
    By housewife in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-01, 19:23
  3. Vi rullar vi rullar...
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-10-24, 15:45
  4. Rullar
    By engelnore in forum _0805 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 10:21
  5. Snart rullar jag fram..
    By housewife in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-01, 07:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar